گوناگون

حفظ ركورد توليد گاز در پالایشگاه جم براي كشور حياتي است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عراقی عصر سه شنبه در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: مدیریت مصرف گاز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امسال نیز سال سختی برای شرکت ملی گاز خواهد بود و تلاش داریم تا گاز به صورت پایدار در همه بخش‌ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح مصرف باعث می‌شود تا شاهد قطعی گاز در نیروگاه‌ها و دیگر مراکز نباشیم، تصریح کرد: اصلاح شیوه مصرف بسیار مهم است و باید دست به دست هم دهيم تا درصنايع و مصارف خانگي از سوخت به صورت بهينه استفاده شود.

معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي گاز ايران با اشاره به بهبود وضعیت ارائه گاز به نقاط مختلف کشور خاطرنشان ساخت: سال گذشته در هیچ نقطه‌ای نه قطعی گاز را داشتیم و نه اینکه شاهد افت فشار بودیم و گاز به خوبی به همه مناطق رسید.

افزایش ظرفيت پالایش گاز کشور در سال جاری

وی ادامه داد: هر چند سال سختی برای شرکت ملی گاز بود ولی افتخارات زیادی در این سال کسب کردیم و اجازه ندادیم مردم ما مشکل کمبود گاز داشته باشند و در همه مناطق وضعیت مطلوب بود.

عراقی از افزایش ظرفيت پالایش گاز ایران در سال جاری نسبت به زمستان سال گذشته خبر داد و افزود: بهره‌برداری از ردیف‌هاي شیرین‌سازی گاز در پالایشگاه‌های جديد پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در این راستا خواهد داشت.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در شرکت پالایشگاه فجر جم برای حفظ ركورد توليد گاز در اين شركت خاطرنشان ساخت: حفظ این رکورد برای کشور حیاتی است امیدواریم در سال جاری نیز شاهد استمرار این رکورد باشیم.

در این نشست که در جم برگزار شد، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي، مديرعامل شركت پالايش گاز فجر جم و مجتمع گازي پارس جنوبي و جمعي ديگز از كارشناسان و مسئولين حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا