گوناگون

حقيقي: در جام جهاني بازي آسان نداريم

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، رضا حقيقي در مورد شرايط تيم ملي فوتبال ايران گفت: شرايط خوبي را پيش رو داريم و پس از برگزاري يک اردوي بسيار خوب در آفريقاي جنوبي آماده اين اردو شده‌ايم. در آفريقاي جنوبي تمرينات خوب و پر فشاري را پشت سر گذاشتيم و بازيکنان هم با دل و جان از تمرينات استقبال کردند و اردوي اتريش هم در ادامه همان تمرينات است با اين تفاوت که سه ديدار خوب و جدي را با تيم هاي بلاروس، آنگولا و مونتنگرو برگزار خواهيم کرد. عيار تيم ملي و نقاط ضعف و قوت ما در اين بازي‌ها مشخص خواهد شد که بايد روي آنها کار کنيم.

وي در ادامه افزود: بازي‌هاي تدارکاتي خوبي پيش رو داريم و اينکه بعضي مي گويند اين ديدارها آسان است به نظر من به هيچ عنوان درست نيست و مهم تفکرات سرمربي است که از اهميت بالايي برخوردار است و مهم اين است که کادر فني به نتايج مورد انتظارش دست پيدا کند. ممکن است با تيم بسيار قوي مانند آلمان بازي کنيم اما سرمربي نتواند به نتايج مد نظرش دست پيدا کند، پس اين ديدار تدارکاتي از اهميت برخوردار نيست و ما هم دقيقا بايد با توجه به خواسته هاي کادر فني و تفکرات آنها و شرح وظايف خودمان توجه داشته باشيم.

بازيکن تيم ملي در ادامه در خصوص ديدارهاي جام جهاني افزود: به نظر من مردم ما که فوتبال را به خوبي مي شناسند، مي‌دانند که بازي راحت در دنيا وجود ندارد. در ليگ ايران بازي راحت نداريم و قطعا بازي‌هاي مهمي مانند جام جهاني هم راحت نخواهد بود. حريفان ما در جام جهاني آرژانتين، نتجريه و بوسني هستند.

حقيقي در پايان خاطرنشان کرد: آرژانتين شانس حضور در جمع چهار تيم برتر جام جهاني را دارد و تيم ملي نيجريه هم يک تيم سخت کوش، فيزيکي و جنگنده است. تيم ملي بوسني هم که همه از آن به عنوان تيم آسان نام مي برند، تيمي است جوان که اکثر بازيکنان آن در تيم هاي تراز اول اروپايي بازي مي کنند. پس هيچ بازي آساني در جام جهاني نخواهيم داشت و بايد تلاش کنيم و بجنگيم و هر چه داريم بگذاريم تا بهترين عملکرد را داشته باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا