گوناگون

حمایت از تولید تنها راه کمک به کشور است

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان تاکید کرد و گفت: در واقع تنها راه کمک به کشور حمایت از بخش تولید است که اگر به این بخش توجه شود قطعاً بیشتر مشکلات حل خواهد ‌شد.

فرامرز احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌- منطقه‌خوزستان- اظهارکرد:‌ در جلسه‌ای که با فرماندار اهواز و جمعی از صنعتگران استان برگزار شد، تشکیل کمیته حمایت از تولیدات خوزستان به تصویب رسید و قرار است از طریق این کمیته مشکلات و دغدغه‌های صنعتگران و تولید کنندگان استان بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: دغدغه ما برای صنعت و تولید این است که باید سخت‌گیری‌ها و بوروکراسی‌های اداری و سازمانی برای بخش تولید تسهیل شود. در شرایطی که تولید با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، قطعاً این مساله و سختگیری‌های اداری مشکلات و روند فعالیت آن‌ها را کندتر خواهد کرد.

احمدی‌نژاد عنوان‌کرد: ‌در حال حاضر بوروکراسی‌های اداری حاکم، برای بخش تولید آزاردهنده است که این اعمال فشارها رشد تولید را کند خواهد کرد.

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: نیاز است نگرش مدیران و مسوولان استانی نگاهی تولید محور و در جهت تسهیل امور برای تولیدکننده باشد؛ البته متاسفانه در کشور موضوع حمایت از تولید بیشتر به شعار تبدیل شده است و در عمل چیزی به نام حمایت از تولید وجود ندارد.

وی ادامه‌داد: از سوی دیگر در کشور استراتژی و نظام خاصی برای تولید و حمایت از تولید وجود ندارد و تعریف نشده است که ما بتوانیم بر مبنای این استراتژی عمل کنیم و این استراتژی نقشه راهی برای ما باشد.

احمدی‌نژاد تصریح‌کرد: قانونی همچون اصل 44 وجود دارد اما به آن به درستی عمل نمی‌شود یا عمل به آن به گونه است که حتی به بخش‌ خصوصی ضرر وارد می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا