گوناگون

خدمات تشکیلات قضایی گاهی نادیده گرفته می شود

81222429 5797631

به گزارش ایرنا از دادگستری استان تهران، «غلامحسین اسماعیلی» در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران، ضمن تبریک ماه رمضان،

با تاکید مجدد بر رعایت دقیق نظم و انضباط و وقت شناسی گفت: یکی از درس های ماه رمضان وقت شناسی است یعنی سر زمان خود باید کاری را انجام دهیم.

وی افزود: روزه را باید فقط در ماه رمضان بگیریم و زمان آن نیز دقیقا از اذان صبح تا اذان مغرب است و این یعنی اینکه هر کاری سر زمان خود و به موقع باید انجام شود.

اسماعیلی تاکید کرد که ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین وقت شناسی و رعایت نظم و انضباط در همه امور بویژه در حوزه مسایل اداری است.

وی به نکات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در جمع مسوولان قضایی اشاره و مطالبی پیرامون آن بیان کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: تشکیلات قضایی اقدامات و خدمات بی شماری انجام می دهد اما بدلیل عدم توجیه مناسب افکار عمومی، این خدمات گاهی نادیده گرفته می شوند.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که با تلاش در جهت ارتقا سطح اعتماد عمومی، زحمات همکاران قضایی و اداری آنگونه که هست خود را نشان دهد.

در ادامه این جلسه مطابق دستور کار تنظیمی، تعدادی از اعضای شورا نظرات کارشناسانه خود را درخصوص راهکارهای عملی بمنظور ارتقای سلامت و افزایش اعتماد عمومی نسبت به دادگستری استان تهران بیان کردند و بعد از بحث و بررسی مقرر شد اعضای شورای برنامه ریزی در مدت زمانی مشخص نظرات و راهکارهای خود را به دبیرخانه شورا انعکاس دهند تا بعد از جمع بندی موارد، مراتب به صورت عملیاتی اجرا شود.

اجتمام(1) ** 9317 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا