گوناگون

خدمات رسانی به روستاییان مانع از مهاجرت به شهرها می شود

81152652 5674951

به گزارش ایرنا، سید احسن علوی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کردستان در سنندج بر برنامه ریزی جامع برای توسعه گاز استان به عنوان یکی از خدمات زیربنایی تاکید کرد و افزود: در صورت گازرسانی به روستاها معضل نابسامانی در شهرها نیز حل خواهد شد و با بردن امکانات و خدمات به روستاها، دیگر کسی به شهرها مهاجرت نخواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بودجه عمرانی امسال نسبت به سال گذشته منطقی تر است و امیدواریم سهم اعتبارات بودجه استان را نسبت به سال قبل افزایش دهیم تا بلکه عقب ماندگی سال های گذشته را جبران کنیم.

در ادامه این دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان نیز به تشریح عملکرد شرکت گاز کردستان پرداخت و گفت: امسال شرکت ملی گاز استفاده از سوخت های جایگرین همچون سوخت خورشیدی را در دستور کار خود قرار داده و در حال بررسی آن است و لازم است که برای عملیاتی شدن آن تبلیغات کافی انجام شود.

سیدامیر رضوی افزود: گاز استان از پنج نقطه تامین می شود و برنامه های استمرار مداوم گاز را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر تاثیرگذار هستند و بر همین اساس می توانند یاری دهنده گاز استان در مسیر پیشرفت و توسعه باشند، افزود: برنامه ما این است که با توجه به بودجه محدودی که داریم تعداد خانوارهای بیشتری را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم.

وی در پایان اظهار کرد: در بدو ورود به استان با مردمی شریف و خونگرم برخورد کردم و امیدوارم بتوانم جوابگوی نیازهای آنان باشم.

از مجموع هزار و 730 روستا و 29 شهر هم اکنون ساکنان 757 روستا و 27 شهر استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.ک/2

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا