گوناگون

خرید بیش از دو هزار و 500 تن گندم از کشاورزان سمنان

81222428 5797630

ˈحسن سعدالدینˈ روز سه شنبه با حضور در سیلوی سمنان و بررسی آخرین وضعیت خرید گندم شهرستان سمنان از تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت غله استان در برنامه ریزی مناسب و خرید به موقع گندم تولیدی این شهرستان تقدیر کرد.

وی گفت: با آگاهسازی مناسب کشاورزان و تولید رقم های با کیفیت گندم و سازگار با شرایط اقلیمی این شهرستان باید حرکتی جهادی در این بخش صورت گیرد.

وی تولید آرد با کیفیت بالا در استان و شهرستان را عاملی مهم در ارتقای کیفیت نان تولیدی دانست که رضایت مردم را به همراه دارد.

فرماندار سمنان با تجلیل از تدبیر و سیاست گذاری مناسب دولت یازدهم در خرید به موقع گندم تولیدی در کشور و ایجاد آرامش و ثبات برای تولیدکنندگان گفت: خشکسالی بی سابقه و بارش تگرگ موجب خسارات و عاملی مهم در کاهش تولید گندم در شهرستان سمنان بوده است.

فرماندار سمنان خواستار توجه بیشتر در توزیع آرد با کیفیت در ایام مبارک رمضان با توجه به تقاضای بیشتر شهروندان سمنانی شد.

مدیرعامل شرکت غله استان سمنان نیز با اشاره به خریداری بیش از 35 هزار تن گندم تاکنون از کشاورزان استان شامل شهرستانهای گرمسار، سمنان و دامغان گفت: با تدبیر دولت شاهد حذف دلالان بخش خرید گندم در استان و کشور هستیم که این امر رضایت کشاورزان و تولیدکنندگان را به همراه داشته است.

ˈمنوچهریˈ با اشاره به پیش بینی اولیه خرید 109 هزار تن تولید گندم از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با خشکسالی اخیر بیش از 20 هزار تن کاهش تولید داریم.

وی با بیان اینکه سیلوی سمنان 27 هزار تنی و با انبارهای روباز 80 هزار تن ظرفیت دارد و روزانه پذیرای چهار هزار تن گندم است افزود: هم اکنون خرید گندم در منطقه شرق استان سمنان شروع شده است.ک/1

599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا