گوناگون

خسوس و صدر، میهمانان ویژه برنامه بیست چهارده

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا صدر و خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال کشورمان  میهمان ویژه برنامه امشب بیست چهارده بودند.

پیش از شروع بازی اسپانیا و شیلی ،سرمربی تیم فوتسال ، ابتدا با این سوال عادل فردوسی پور که : امشب تیمتان حذف نشود ؟ روبرو شد و در پاسخ گفت : باید خوش بین بود ، اسپانیا باید برنده این بازی باشد.

کاندلاس در پاسخ به این سوال که : آیا فکر می کردید در برابر تیم هلند با شکست سنگین روبرو شوید؟ عنوان کرد: به هر جهت تیمی که قهرمان می شود باید این را بداند که روزی از قهرمانی اش دفاع کند.

وی در خصوص واکنش مردم کشورش نسبت به کاسیاس گفت : در اسپانیا همه از نحوه عملکرد کاسیاس انتقاد می کنند ولی باید همه احساس وظیفه کنند . در حال حاضر مهمترین مطلب این است که چگونه از شکی که چند روز پیش  به ما وارد شده بیائیم بیرون ! ما امروز دو راه داریم : بردن و بردن !

در ادامه برنامه حمیدرضا صدر ، کارشناس فوتبال ، در خصوص شرایط تیم اسپانیا گفت : پیش بینی می شود که ژاوی در این بازی کنار گذاشته شود چون در بازی گذشته ، سوای آن توپی که به کاسیاس داد و منجر به پنالتی شد ، تعداد توپهایی که از دست داد پرشمار بود و می شود اینگونه گفت که ژاوی به عنوان معمار اصلی تیکی تاکا به پایان خط رسیده و اسپانیا را به مقصد کشورهای عربی ترک می کند . حالا این نکته مطرح است که آیا این پایان یک دوران است برای تیکی تاکا یا اساسآ پایان فلسفه تیکی تاکا ؟

صدر در ادامه بیان داشت: من فکر می کنم که ژن تیکی تاکا ، در بارسلونا است که با این ایده سعی در حفظ توپ دارند . تیکی تاکا مبتنی بر تصاحب  و چرخش توپ است ولی چیزیکه در حال حاضر اسپانیا نیاز دارد نه تنها برد است بلکه پیروزی با گلهای زیاد است .

وی در خصوص تیم شیلی ، گفت : تیم شیلی چهار سال پیش هم بازی های خوبی ارائه داد و با اسپانیا در یک گروه بود . بازی امشب برای تیم اسپانیا بازی دشواری است.

صدر : ایران منضبط بازی کرد و یک امتیاز
گرفت

به گزار ش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا صدر که امشب به عنوان کارشناس در برنامه ۲۰۱۴ حضور دارشت در ابتدا درباره بازی ایران-نیجریه گفت : خیلی انتقادها شنیده شد که تیم ایران محافظه کارانه بازی کرد و یا فوتبال جذابی ارائه نداد. اما بایستی بخاطر بیاوریم که عربستان در مقابل آلمان سعی نمود بازی بی باکانه ای را ارائه دهد که آلمان دروازه آن ها را گلباران کرد و یا کره شمالی در مقابل پرتغال که سعی کرد تاریخ خود را تکرار کند اما نتیجه بدی به ثمر آورد. به نظر من ما سعی کردیم با انضباط بازی کنیم و موفق هم شدیم و یک امتیاز گرفتیم.

وی در خصوص اختلافات موجود در تیم هلند گفت : اسنایدر و فن پرسی که حتی در دو دوره پیش هم با هم مشکل داشتند و هنوز هم گویا این مشکل ادامه دارد چراکه در آمار بازی قبلی می بینیم که فن پرسی فقط یک پاس و روبن چهار پاس به اسنایدر داده است. حالا باید دید آیا فن خال می تواند این اختلافات را کنترل کند یا خیر. این اختلافات نیز ریشه های تاریخی دارد چراکه هلند همواره در طول تاریخ زیر سایه یک کشور اروپایی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان یا حتی ایتالیا بوده است که از معدود کشورهای اروپایی است که در آن ملت به چندین زبان صحبت می کنند شاید همین اختلافات هم باعث ایجاد تلخی میان مردمانش شده است.

هلند مدافعین سرشناس ندارد

کارشناس امشب برنامه بیست چهارده همچنین در خصوص دفاع تیم هلند گفت : هلند مدافعین سرشناس ندارد بلکه از میان ۸ مدافعی که به همراه دارد تنها ۲ نفر از آنها سنی بالاتر از ۲۴ سال دارند و این نشانه کم تجربه گی خط دفاعی هلند نیز می باشد.

هدف استرالیا جام ملت های آسیاست

حمیدرضا صدر در خصوص تیم استرالیا خاطر نشان شد : فوتبال استرالیا با حضور مربیان مختلف اروپایی شکل گرفت اما با شکست های مختلف روبرو شد ولی علی رغم این موضوع آنها ادامه دادند به تاسیس بیشتر آکادمی ها پرداختند ویک نکته ای که درخصوص استرالیا وجود دارد زمان جنگ جهانی دوم بسیاری از هلندی ها به استرالیا پناه بردند و می توان گفت جوانان امروز این تیم آن ذهن فوتبالی گذشته را به همراه دارند و هم از هلندی های مهاجر ذهن یاغی گری را به ارث برده اند . این تیم آن دوران طلایی بازیکنانش را گذرانده است و همانطور خودشان نیز اعلام کرده اند تیمی که امروز در جام جهانی حضور دارد بیشتر هدفش جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ می باشد .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا