گوناگون

خط بهره برداری آنتیمُوان آبان‌ماه در سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود

مشاور ارشد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران گفت: خط بهره برداری آنتیمُوان در آبان‌ماه امسال در سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، حیدر ضغیمی، افزود: اکتشاف آنتیموان در این استان در جریان سفر مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان مورد تأکید قرار گرفت و توسط مسئولان پیگیری شد و در سفر اخیر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان به طور جدی مورد تأکید قرار گرفت و براین اساس شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران به این استان ورود پیدا کرده و در آبان ماه امسال با توجه به تلاش های انجام شده اولین خط بهره‌برداری از آنتیموان استان را راه اندازی خواهد کرد.

وی بیان کرد: تمام تلاش این شرکت اشتغال‌زایی برای استان و کمک به توسعه این خطه از کشور می‌باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت 8 مجوز اکتشاف را از سازمان صنعت و معدن کسب کرده و در حال فعالیت در محل‌های مشخص شده می‌باشد.

وی اظهارکرد: تمام مواد اکتشافی از سیستان و بلوچستان توسط این شرکت در خود استان بهره وری می‌شوند و صنایع تبدیلی مورد نیاز را نیز خود شرکت در استان راه اندازی می‌کند تا هیچ ماده خامی از استان خارج نشود.

وی گفت: برای راه اندازی خط بهره برداری از آنتیموان تاکنون 20 میلیارد تومان در استان توسط شرکت تهیه و تولید هزینه شده و این شرکت آماده سرمایه گذاری تا 40 میلیارد تومان در استان می‌باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا