Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

خلاقیت در تولید کیف و کیسه های خرید با الگو از هنر اوریگامی+عکس

به گزارش میهن پست –  اوری به معنی  اندیشه تا زدن و ( کامی) به معنی کاغذ است.ترکیب آنها با یکدیگر کلمه اوریگامی را میسازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا دادن کاغذ (یا صفحاتی از جنس پلاستیک ، فلز و مواد دیگر) برای خلق شکل های مختلف ، می باشد.

این شکل ها تعداد زیادی ازحیوانات ، پرندگان ، ماهی ها،وسایل بازی، وسایل دکوری، شکل های هندسی و اشکالی در ارتباط با گرافیک ، معماری ، صنعت و … را شامل می شوند.اریگامی طیف بسیار گسترده ای از کودکان پیش دبستانی تا اساتید دانشگاه را در بر می گیرد.

تمام مردم می توانند از آن لذت برده و با خلق طرحهای جدید به تاریخ اوریگامی بپیوندند. اریگامی مدرن، در چند ساله اخیر(از سال ۱۹۵۰ میلادی به بعد) با انتشار کتابهای آقای یوشیزاوا (Akira Yoshizava) ، استاد اریگامی از ژاپن، رنسانس خودش را شروع کرد. اکنون اوریگامی کاربردهای مهمی در هنر، علم و صنعت پیدا نموده است.

امروز دیگر این هنر از حوزه بازی با کاغذ فراتر رفته و در ساخت و تولید وسایل مختلف به عنوان الگو مورد استفاده قرار می گیرد.

همان گونه که در تصاویر می بینید یک شرکت با الگوپذیری از این هنر دست به تولید کیف و کیسه های خرید زده است که بسیار جالب و دیدنی است.

با هم این خلاقیت را به نظاره می نشینیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا