Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

خودنمایی اینفینیتی ۲۰۱۵ Q70L در نمایشگاه نیویورک+عکس

به گزارش میهن پست –   اینفینیتی فیس‌لیفت خودروی M را نه با نام اصلی بلکه با نام جدید Q70L معرفی کرد. اینفینیتی M برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی و وارد بازار شد و شباهت زیادی به سری Q سدان‌های فعلی داشت.
حالا پس از گذشت سه تا چهار سال، فیس‌لیفت این مدل با جثه‌ای بزرگ‌تر و فاصله بین دو محور طولانی‌تر (به میزان ۱۵ سانتی‌متر) و به‌روزرسانی‌های ظاهری، با نام Q70L ظاهر شده است.

ه لطف ۱۵ سانتی‌متر افزایش فاصله بین دو محور خودرو، طول کابین اکنون افزایش یافته و فضای بیشتری را در اختیار مسافرین عقب قرار می‌دهد و از طرفی دیگر راحتی و کنترل خودرو را هم بیش از پیش کرده زیرا با افزایش فاصله دو محور، خاصیت کله‌زنی خودرو یا پرتاب مسافرین رو به جلو در هنگام ترمزگیری نیز کاهش می‌یابد.

دیگر ویژگی برجسته خودرو چراغ‌های جلو و عقب تمام LED است که در کنار چهره جلو جایی برای خود دست و پا کرده‌اند. این خودرو در نمای خارجی تغییرات چندانی نکرده و در چند قلم ذکر شده خلاصه می‌شود.

فهرست پیشرانه‌های خودرو را سه مدل مختلف تشکیل داده که اولین آن یک پیشرانه شناخته شده ۳٫۷ لیتری V6 با توان خروجی ۳۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۶ نیوتن‌متر گشتاور است که میزان قدرت تولیدی آن در دور موتور ۷۰۰۰ دور بر دقیقه محقق می‌شود، دومین پیشرانه خودرو نیز از یک نمونه قدرتمند ۵٫۶ لیتری V8 تشکیل شده که می‌تواند ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که این دو پیشرانه منحصراً به یک جعبه دنده خودکار هفت سرعته متصل شده‌اند.

عضو سوم این فهرست از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی شامل یک پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 بنزینی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که بخش بنزین‌سوز به تنهایی ۳۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کرده و موتور الکتریکی نیز ۶۸ اسب‌بخار ( ۵۰ کیلووات ) قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد.
اینفینیتی Q70L قرار است از امروز در کنار اینفینیتی Q50 و Q50L در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک ۲۰۱۴ در معرض دید عموم قرار گیرند.

منبع.caranddriver.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا