گوناگون

خوش‌خبر: ميزباني‌برزيل در شأن ليگ‌جهاني نيست

 به گزارش ورزش سه و به نقل از پايگاه اطلاع رساني فدراسيون واليبال، جلسه پريميلري اينکواري و نشست فني عمومي دو مسابقه ايران و برزيل در ليگ جهاني 2014 پنجشنبه شب به وقت محلي در هتل محل اقامت دو تيم برگزار شد.

در اين جلسه که با حضور مسئولين تيم هاي ايران و برزيل برگزار شد رنگ پيراهن هاي دو تيم در دو مسابقه روزهاي جمعه و شنبه نيز مشخص شد.

بر اين اساس برزيل در هر دو مسابقه با پيراهن هاي زرد به ميدان مي رود و ايران در مسابقه اول با لباس سفيد و در مسابقه دوم با لباس قرمز بازي مي کند.

در جلسه پريميلري اينکواري اين مسابقه نيز امير خوش خبر سرپرست تيم ملي واليبال ايران اعتراض خود را به نحوه ميزباني برزيل به نماينده فدراسيون بين المللي اعلام کرد.

پخش شدن اعضاي تيم ايران در طبقات مختلف هتل، عدم اختصاص رستوران اختصاصي براي تيم ملي ايران، برنامه ريزي براي تمرين بدنسازي ايران در سالن عمومي و مشکل در حمل و نقل تيم ملي ايران به سالن تمرين و معطلي هر روزه براي بازشدن درهاي سالن توسط نگهبانان از جمله مواردي بود که سرپرست تيم ملي ايران به آن اعتراض کرد.

مسئول برگزاري مسابقات ليگ جهاني در برزيل نيز برخي از اين موارد را پذيرفت و علت مشکلات پيش آمده در هتل را بالا بودن تعداد مسافرين در سائوپائولو به دليل نزديکي به جام جهاني فوتبال عنوان کرد.

امير خوش خبر درباره اين مسئله اظهار داشت: يکي از مواردي که در هتل محل اقامت تيم ملي براي ما مشکل ساز شد اين است که بازيکنان بايد در رستوران عمومي ميهمانان هتل غذا بخورند درحالي که بر اساس قانون ليگ جهاني، تيم ها بايد رستوراني جدا از عموم داشته باشند که اين مسئله در ايتاليا نيز رعايت شد.

وي ادامه داد: نکته دوم اين است که بر اساس قانون ليگ جهاني، تمام اعضاي يک تيم بايد در يک طبقه هتل اقامت داشته باشند اما برزيلي ها تيم ايران را در طبقات مختلف هتل پخش کرده اند.

خوش خبر گفت: در نخستين روز حضور ما در برزيل که قرار بود تمرين بدنسازي داشته باشيم، يک سالن اختصاصي براي وزنه زدن به ايران داده نشد و بازيکنان مجبور بودند در يک سالن عمومي برنامه هاي بدنسازي خود را اجرا کنند. حتي برخي اوقات ملي پوشان مجبور مي شدند براي استفاده از يک دستگاه چند دقيقه در صف بايستند تا نوبت آنها برسد.

وي افزود: براي تمرين بدنسازي نيز اتاق رختکن مناسبي به ما داده نشد و بازيکنان در شرايط نامناسبي لباس هاي خود را عوض کردند.

سرپرست تيم ملي واليبال ايران گفت: اتوبوس حامل بازيکنان ايران نيز هر روز براي ورود به سالن تمرين چند دقيقه معطل مي شود تا نگهبانان سالن درها را باز کنند.

وي تاکيد کرد: اينگونه رفتارها در شان ليگ جهاني نيست و براي ما عجيب است.

خوش خبر گفت: تمام اين موارد را براي نماينده فدراسيون بين المللي واليبال بيان کردم تا از نارضايتي ما اطلاع داشته باشد که اميدوارم اين مسائل را در گزارش خود درباره ميزباني برزيلي ها منعکس کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا