گوناگون

خیران خوزستانی 87گرم طلا برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

81163221 5694034

ˈمحمدتقی چهارمحالیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طلا ها که از سوی بانوان نیکوکار شهرهای اهواز، باوی و آبادان اهدا شده بود تحویل ستادهای شهرستانی عتبات عالیات شده است.

وی گفت: طلاجات اهدایی بدون دخل و تصرف پس از ذوب در کارگاه های مخصوص و در راستای نیت اهداکننده به شهرهای مقدس عراق ارسال می شود.

چهارمحالی افزود: مردم خوزستان تاکنون بیش از 60میلیارد ریال وجه نقد و 24کیلوگرم طلا برای بازسازی ایوان حرم مطهر حضرت علی (ع) کمک کرده اند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اجازه آیت الله ˈسیدعلی سیستانیˈ از مراجع معظم تقلید در نجف اشرف در خرداد 1389 با انعقاد قراردادی متولی بازسازی و طلاکاری ایوان مطهر علوی شد و از ابتدای سال 1390کار اجرایی این پروژه را شروع کرد.

هم اکنون پروژه بازسازی ایوان مطهر حرم علوی در مراحل پایانی قرار دارد.

بنا به این گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از نیمه دوم سال1392 کار ساخت شش در حرم مطهر امامین عسکریین(ع) دراستان را شروع کرد که خیرین خوزستانی ها هزینه پنج درب و نیکوکاران مازندرانی هزینه یک در را تقبل کردند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به منظور جلب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در عراق در همه شهرهای استان دفاتر فرعی ایجاد کرده است.

این ستاد برای بازسازی عتبات عالیات تاکنون هیچ کمک دولتی دریافت نکرده و نمی کند و تنها کمک های مردمی را جمع آوری کرده است.ک/3 646/641

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا