گوناگون

داعش تلاش دارد با گرفتن آرامگاه ائمه اطهار لنگرگاه آرامش مسلمانان را بر هم زند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صالحی پنجشنبه شب  در  جریان سفر به شیراز در حاشیه دیدار با تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) در جمع خبرنگاران بیان کرد: سیاست گروه داعش بر این است که مکان های مقدس مسلمانان که آرامگاه ائمه اطهار است را بگیرد که خوشبختانه تلاششان بیهوده بوده است.

وی اضافه کرد: امروزه گروه داعش با مصیبتی که در دنیا به بار آورده است باعث شده دیگر اقلیت های مذهبی دنیا آنان را بشناسند و از آنها با تنفر نام ببرند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در 40 سال گذشته با احیا شدن دین در دنیا این موضوع محفوظ شده، گفت: خوشبختانه دین را بعنوان یکی از موضوعات مهم مسلمانان می دانند و واز حالت پوچ گرایی خارج شده وحتی در کشور های غربی نیز بیشتر به این موضوع توجه دارند.

صالحی با اشاره به  اعتقادات مسلمانان مردم مصر و روابط ایجاد شده با کشور مصر بیان کرد: در سفری که به قاهره داشته ام مشاهده شد که  آنان اهل بیت(ع) را بسیار دوست دارند وتوجه بسیاری به امام حسین (ع) دارند و اباعبدالله الحسین (ع) را فخر مصر می دانند.

وی ادامه داد: متاسفانه در 30 سال گذشته که قاهره با ایران قطع رابطه داشته،  وهابیت بسیار برای مسلمانان ایرانی تبلیغات سوء داشتند که با اقدامات گروه داعش  تمامی این تبلیغات نقش برآب خواهد شد.

در ادامه آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی نیز گفت: همیشه  و همه جا ایرانی سر فراز است و ما خدمتگزاران مردم ایران واجب شرعی است که از حقوق ملت دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان بسیاری با اقدامات مختلف خود از قبیل گروه های داعش تلاش دارند نور اهل بیت (ع) را خاموش کنند غافل از اینکه نور این بزرگان خاموشی ندارد وسبب شده تا عده زیادی به مکتب اهل بیت(ع) رجوع کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا