گوناگون

داعش را به وجود آوردند تا بیداری اسلامی را کنترل کنند/هیتلر هم جنایات داعش را انجام نداد

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره حوادث و اتفاقات رخ داده در کشور عراق از سوی گروهک تروریستی داعش گفت: کاملا مشخص است که یک برنامه‌ریزی صهیونیستی و ارتجاعی در منطقه رخ داده است و این رژیم در صدد است تا در برابر بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده است وارد عمل شود.  
 
وی افزود: این گروه‌های تروریستی در صدد هستند تا به صورت ارتجاعی تنش را در منطقه ایجاد کنند و به دلیل بن‌بستی که در منطقه خاورمیانه به آن رسیده‌اند در جهت مقابله با بیداری اسلامی و دموکراسی خواهی مردم منطقه وارد عمل شوند زیرا نتیجه دموکراسی به ضرر این قدرت‌ها است.  
 
رضایی تصریح کرد: امریکا و اسرائیل به نفع خود دیدند که جریان تفکیری را به وجود بیاورند تا بیداری اسلامی را به کنترل در بیاورند و بتوانند از دست آن رهایی پیدا کنند، لذا  از احساسات مردم و تعصبات کورکورانه عده‌ای به نفع خود استفاده کرده‌اند تا بتوانند از مقابله با موج بیداری اسلامی رهایی پیدا کنند.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: این طرح صیونیستی و آمریکایی بسیار طرح حساب شده‌ای است که از سوی سازمان‌های اطلاعاتی صیونیست‌ها آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای منطقه طراحی شده است و امیدواریم که این موج و توطئه هم خنثی شود زیرا انجام این اقدامات بسیار ناجوانمردانه است و گروهک‌های تروریستی داعش دست به بدترین نوع حملات زده است به گونه‌ای که هیتلر این گونه اقدامات را  انجام نداده است.
 
رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره رسیدن به طرح اموال و دارایی‌های مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درحال حاضر هنوز بحث‌ها ادامه دارد و ما مباحث صورت گرفته را به مقام معظم رهبری ارائه می‌دهیم تا ایشان در اینباره تعیین و تکلیف کنند.  
 
رضایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا احتمال حضور نیروهای داعش در ایران وجود دارد؟ افزود: هر نوع احتمالی وجود دارد زیرا برنامه‌ریزی که کشورهای مخالف اسلام انجام دادند براین اساس است که نمی‌خواهند این جریان به زودی تمام شود و می‌خواهند در بقیه کشورهای اسلامی نیز این جریان را گشترش دهند.  
 
رضایی درباره امکان همکاری بین ایران و آمریکا در جهت مسائل رخ داده در عراق تأکید کرد: این موضوع امکان پذیر نیست زیرا ایران هیچ گاه نمی‌خواهد در این مسائل با آمریکایی‌ها همکاری‌هایی را داشته  باشد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نقش ترکیه در حوادث رخ داده  در عراق گفت: به طور حتم این کشور از این ماجرا بی‌خبر نبوده است ولی اینکه در این اتفاقات نقش داشته‌اند هنوز مشخص نیست. 

انتهای پیام /  
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا