گوناگون

داعش ویروس پیشرفته القاعده آزمایشگاه های آمریکا در عراق است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مزگی نژاد  شنبه شب در گردهمایی اساتید بسیجی اظهارداشت: ریشه و ساختار گروه های تکفیری داعش  در آمریکا ساخته شده است چرا که این افراد نوکر بی مزد هستند که راضی هستند هر اقدامی که آمریکا بگوید انجام دهند.

وی ادامه داد: گروه های داعش علاوه برجنگ با ارتش سوریه در زمان شکل گیری با همدیگر نیز به جنگ می پرداختند و هدف داعش تشکیل خلافت اسلامی و اجرای شریعیت در عراق و سوریه است.

وی با اشاره به اینکه حامیان داخلی گروه های داعش استان های سنی نشین عراق هستند،اظهارکرد: حامیان منطقه این گروه ها ترکیه،اردون و عربستان هستند.

مزگی نژاد تصریح کرد:شکل گیری گروه های داعش در کشور عراق در سه مرحله شکل گرفت و هر مرحله چهار سال طول کشیده است.

وی بیان کرد: گروه های تروریستی داعش وابسته به القاعده که از ناکامی و شکست پیاپی به تنگ آمده اند تنها راه را فتنه انگیزی دیده اند و برگزاری انتخابات مجلس عراق و نتایج آن گروه های تروریستی داعش را عصبانی کرد.

محمد جوانشیر، معاون دانشگاه صنعتی بیرجند، نیز در این مراسم اظهار کرد: راه اندازی جنگ نرم در جهان از فروپاشی شوروی آغاز شده و فرو پاشی کومونیسم در شوروی نیز نتیجه جنگ نرم است.

وی ادامه داد: مجموعه تکنیک هایی اجرایی که آمریکا با هدف فروپاشی ایران برمی دارد جنگ نرم می گویند.

وی با اشاره به اینکه ایران هراسی که آمریگاه بر علیه ما در جامعه جهانی راه انداخته است از تبعات جنگ نرم است، اظهار کرد: در جنگ نرم وسرد ابزار فرق می کند چرا که در جنگ نرم دشمن مشخص ولی در جنگ نرم دشمن و اقدامات آن به واضح مشخص نیست.

معاون دانشگاه صنعتی بیرجند ادامه داد: مقابله با جنگ نرم و آگاه سازی عمومی وظیفه سنگینی را بردوش اساتید بسیجی می گذارد چرا که به گفته مقام معظم رهبری اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند.

مزگی نژاد تصریح کرد: امروز از نگاه غربی فروپاشی جمهوری اسلامی فقط از طریق جنگ نرم کارساز است و در این رابطه اساتید بسجی می توانند در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا