گوناگون

لزوم ترویج آموزه های دینی در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در حاشیه افتتاح سی و دومین دوره اردوهای فرهنگی تفریحی دانش آموزان کشور که شامگاه شنبه در اردوگاه امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: بخشی از امکانات وزارت ورزش و جوانان به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اختصاص یافته و در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگ خواهیم داشت.

گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت های ورزشی و فرهنگی به ترویج آموزه های دینی و هنری در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توجه ویژه خواهد شد.

وزیر ورزش جوانان ادامه داد: حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابتهای جام جهانی برزیل فرصتی است تا بازیکنان با ارئه بازی های جوانمردانه در مسیر پیروزی گام بردارند و مردم برای موفقیت های بیشتر فوتبالیست های کشورمان دعا خواهند کرد.

اعتیاد و مشکلات خانوادگی نابسامانی های اجتماعی را به دنبال دارد

در ادامه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان این مطلب اظهار داشت: باید برای کاهش مشکلات روحی در جامعه روش های مناسب توسط کارشناسان در قالب برنامه های مدون ارائه شود.

محمود گلزاری ادامه داد: از مهمترین مشکلات اجتماعی می توان به عصبانیت، خشم و اضطراب اشاره کرد و باید از نظر دور نداشت که این عوامل به افزایش جرم در جامعه کمک می کند که باید آنها را مهار کرد.

گلزاری تصریح کرد: دلایل زیادی دست به دست هم می دهند تا نابسامانی های اجتماعی به وجود آید از جمله اعتیاد و مشکلات خانوادگی، که باید با ایجاد فضای شاد و ایجاد انگیزه و امید از بروز هر گونه مشکلات اجتماعی جلوگیری کنیم.

این مسئول در پایان از خانواده ها خواست تا به اوقات فراغت دانش آموزان اهمیت بیشتری دهند و در ادامه افزود: یکی از راههای دستیابی به این هدف مهم استفاده درست از اوقات فراغت است و این اوقات باید با آزادی و اختیار زمان همراه باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا