گوناگون

«فستیوال خنجر» زیر تیغ نقد شاعران امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی شفاهی (آبان) دبیر جلسه نقد شعر شاعر معاصر و امروز در خصوص افتتاح دوره جدید این جلسات، گفت: دوره جدید جلسات نقد و بررسی شعر شاعران معاصر و امروز با رویكردی جدید در سالن سلمان هراتی حوزه هنری و با دبیری و مسئولیت اینجانب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قدمت این جلسات به 15 سال پیش بر می گردد كه  پس از چند سال وقفه، این جلسات را از سال گذشته در حوزه هنری آغاز كرده‌ایم و در سال 93 نیز افتتاحیه این جلسات  ازروز دوشنبه دوم تیر ماه با رویكرد جدیدی  و با حضور هنرمندان برجسته كشور برگزار خواهد شد.

محمد علی شفاهی با اشاره به این كه در این جلسات هر هفته تعدادی منتقد ثابت وجود دارند، افزود: در این جلسات، تعدادی منتقد به صورت ثابت حضور دارند كه می‌توان به حمید رضا شكارسری، احمد نادمی، علی داوودی، علی اكبر میرجعفری و كاظم رستمی اشاره كرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به موضوع هر جلسه از یك یا دو میهمان كه مرتبط با موضوع باشند دعوت به عمل می آوریم كه این هفته با توجه به كتاب «فستیوال خنجر» كه درون مایه طنز دارد از اسماعیل امینی (گرد آورنده كتاب) و ناصر فیض دعوت بعمل آورده ایم كه انشاء الله در این جلسه به نقد و بررسی اشعار بپردازند.

دبیر جلسه نقد شعر شاعران معاصر و امروز در ادامه گفت: امسال برنامه با رویكرد جدیدی روزهای دوشنبه هر هفته، از ساعت17:30 تا 19:30 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

سالن سلمان هراتی حوزه هنری؛ واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ  واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا