گوناگون

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور حکمی اصغر ناصری را به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهر منصوب کرد.

وی در این حکم ضمن قدردانی از خدمات علی باستین مدیر پیشین دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری بوشهرتاکید کرده است، امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌گیری از قوانین مربوطه در انجام وظایف محموله در تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید موفق باشد.

اجرای ۶۰ ویژه‌ برنامه طرح هجرت ۳ در کنگان

فرمانده ناحیه کنگان از اجرای ۶۰ ویژه ‌برنامه طرح هجرت ۳ در کنگان كه با همکاری سپاه و بسیج و آموزش و پرورش در اين شهرستان اجرا شده خبر داد.

فرمانده سپاه ناحيه کنگان در نشست هماهنگي اردوهاي هجرت 3؛ اين اردوها را از مهمترین برنامه‌های بسیج در فصل تابستان در کنگان عنوان كرد و افزود: همکاری آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای این برنامه‌ها بسیار خوب و ارزشمند است و امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

سرهنگ پاسدار یاسین اکبا افزود: باید با روحیه بسیجی و جهادی به همه مسائل بویژه طرح هجرت نگاه کنیم و با اعتقاد کامل وارد عرصه خدمت شویم.

پیاده‌روی تاکتیکی بسیجیان در دیلم برگزار شد

به همت حوزه مقاومت امام جعفرصادق(ع) ديلم، ۱۲۰تن از اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت اين ناحيه، پیاده‌روی تاکتیکی را اجرا كردند.

يكي از دست‌اندرکاران این برنامه گفت: پیاده‌روی تاکتیکی با مدیریت عملیات و آموزش کادر ناحیه از محل سپاه آغاز شد.

وی افزود: تیراندازی، انفجارات، تمرینات رزم انفرادی و گروهی از جمله برنامه‌های این پیاده‌روی بود که به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی نیروها اجرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا