گوناگون

دبيري: همگروهي با چونبوري به نفع ما شد

افشين دبيري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره همگروهي تيم فوتسال دبيري تبريز با تيم‌هاي چونبوري تايلند، بانک بيروت و القادسيه کويت در جام باشگاه‌هاي آسيا، اظهار کرد: همه تيم‌هايي که در جام باشگاه‌هاي آسيا حضور دارند، سرمايه‌گذاري بسياري در فوتسال انجام داده‌اند و با جذب بازيکنان از برزيل و کشورهاي اروپايي رشد قابل توجهي داشته‌اند. چونبوري يکي از مهم‌ترين رقباي ما در اين گروه است و به غير از بازيکنان تايلندي از کشورهاي ديگر نيز بازيکن جذب کرده است.

مديرعامل باشگاه دبيري تبريز با بيان اين که از همگروهي با چونبوري تايلند به عنوان قهرمان دوره پيش اين رقابت‌ها خوشحال هستيم، گفت: اين که در بازي‌هاي گروهي با اين تيم ربرو مي‌شويم،‌ براي ما بهتر شد. چونبوري مهمترين رقيب ما براي کسب قهرماني است و به اين رقابت‌ها مي‌آيد تا از عنوان خود دفاع کند. هر چند القادسيه هم با توجه به اين که سه، چهار بازيکن خوب برزيل جذب کرده است تيم قدرتمندي است. به اعتقاد من گروه ما نسبت به گروه ديگر که تيم‌هاي از استراليا و ازبکستان حضور دارند آسان‌تر است.

وي خاطر نشان کرد: اولين حضور تيم دبيري در جام باشگاه‌هاي آسيا رقم خورده و اميدواريم بتوانيم از شان فوتسال ايران در آسيا دفاع کنيم و بايد به گونه‌اي خود را آماده کنيم که در حد و اندازه فوتسال ايران باشيم. من قول قهرماني نمي دهم، ‌اما مطمئنم با پشت کار و درايت وحيد شمسايي و بازيکنان تيم يکي از مدعيان قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا باشيم.

دبيري در رابطه با برنامه‌هاي باشگاهش براي حضور موفق در جام باشگاه‌هاي آسيا، به ايسنا گفت: برنامه‌ريزي خوبي انجام داده‌ايم و همه چيز در طول اين سه، چهار روز مشخص خواهد شد. از اواسط نيمه خرداد ماه تمرينات خودمان را آغاز مي‌کنيم و ان‌شاءالله با دريافت برنامه از سوي کادر فني وارد فاز جدي‌تري براي حضور در اين بازي‌ها خواهيم شد. ما همچنين قصد داريم يک دوره مسابقات چهار جانبه را در تبريز برگزار کنيم و همچنين يک اردو نيز در خارج ترتيب دهيم.

مديرعامل باشگاه دبيري درباره درخواست اين باشگاه از کميته‌ فوتسال براي تعويق و شروع ليگ آينده فوتسال ايران که قرار است از مرداد ماه آغاز شود، گفت: اميدوارم کميته‌ فوتسال با درخواست ما موافقت کند و ليگ را پس از پايان مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا که در اوايل شهريور ماه برگزار مي‌شود آغاز کند تا ما بتوانيم ضمن برگزاري بازي‌هاي دوستانه مناسب از احتمال آسيب ديدگي‌ بازيکنانمان در ليگ جلوگيري کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا