Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

درخت مصنوعی وای فای و شارژ تلفن همراه هم آمد + عکس

درخت مصنوعی وای فای و شارژ تلفن همراه در حالی در شهرهای مختلف اروپا از این بعد بعد بیشتر دیده خواهند شد که یک کمپانی از سازه‌ هایی شبیه به درخت‌ رونمایی کرده است که علاوه بر داشتن سایه می‌توانند برای شارژ کردن گوشی و انواع گجت ، وای فای برای گشت زنی در اینترنت و چندین کاربرد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

درخت مصنوعی وای فای درست همانند درخت طراحی شده از صفحات خورشیدی برای تولید برق استفاده می‌کند و افراد می‌ توانند از امکاناتی که این درخت برقی فراهم می‌کند ، استفاده کنند.

از دیگر قابلیت های درخت مصنوعی وای فای ، فواره آب و آبخوری برای حیوانات در کنار پریز برق ، منبع نور در شب ، ارائه وای‌ فای و هچنین داشتن نمایشگر LCD  است و البته نمونه‌های اولیه این سازه در سال ۲۰۱۴ تولید شده بود و سال بعد اولین نمونه تکمیل شده آن در کنفرانس آب و هوای پاریس رونمایی شد.

علاوه بر اروپا چند نمونه از درخت مصنوعی وای فای در آمریکا در ایالت‌های کارولینای شمالی و کالیفرنیا نیز راه‌اندازی شده و قرار است از این سازه در شهر نیویورک نیز استفاده شود.

بد نیست بدانید که با توجه به استفاده از سلول‌های خورشیدی با توجه به پاک بودن این انرژی و همچنین هزینه‌های پایین راه‌اندازی آن گسترش زیادی پیدا کرده است و هر روز با استفاده از این فناوری اختراعات بیشتری رونمایی می‌شود.

با هم در میهن پست تصاویر و ویدیویی از درخت مصنوعی وای فای را تماشا می کنیم 

 

منبع   dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا