Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رنو داستر ۲۰۱۸ با ظاهری جدید به بازار خواهد آمد

رنو داستر ۲۰۱۸ با ظاهری جدیدش به هنگام تست رانندگی مورد توجه عکاسان قرار گرفته و تصاویری از آن نیز بر روی خروجی بعضی از خبرگزاریها و سایت های خبر قرار گرفت تا مشخصو شود که داچیا در حال کار روی نسل جدیدی از شاسی بلندهای کامپکت داستر است ، شای بلند نه چندان محبوبی که برای که برای ما ایرانی ها هم چندان غریبه نیست. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

رنو داستر ۲۰۱۸ و تصاویر لو رفته از آن که برای اولین بار منتشر شده به روشنی مشخص است که داچیا داسترهای جدید رویکرد تکاملی‌ تر را پذیرفته و تحولات بیشتری را نسبت به قبلی‌ها نشان می‌دهد.

اگر چه با وجود پوشش‌ های استتاری سنگین و پلاستیک‌های موجود به هنگام تست رنو داستر ۲۰۱۸ به سختی می‌توان حدس زد نسل جدید به شکلی درآمده است اما آنچه مسلم است، داسترهای جدید نیز شکل جعبه‌ای خود را حفظ خواهند کرد. به نظر می‌رسد این خودروها بیشتر به سمت کاربردی شدن و سودمندی پیش رود. این افزایش کیفیت و ارتقاء می‌تواند ارزش برند رومانیایی و صاحب فرانسوی‌اش را افزایش دهد.

با این حال و بر اساس گزارش‌ ها نسل جدید احتمالا روی پلت فرم جدید CMF نیسان رنو قرار می‌گیرد که اینک روی نمونه‌هایی مانند رنو کجار و نیسان قشقایی شاهد آن هستیم. با این وجود باید منتظر چگونگی استفاده داچیا از این پلت‌فرم و نحوه کاربرد و هماهنگی آن با بدنه باشیم.

با مشاهده تصاویر رنو داستر ۲۰۱۸ این احتمال نیز می رود که داسترهای جدید به صورت ۷ صندلی ارائه می‌شوند. البته در این تصاویر نمی‌توان چیزی از این موضوع را دریافت و برای کسب واقعیت به زمان بیشتری نیاز است و همچنین از ارتقاهای ویژه و مفید در فضای داخلی حکایت دارند. بخش‌های ارگونومیک و فناوری در این رده قرار می گیرند. با این وجود فضای داخلی داستر همچنان ساده، ابتدایی و نه چندان لذت‌بخش باقی خواهد ماند.

با این حال و طبق شنیده ها داچیا قصد دارد از رنو داستر ۲۰۱۸ در نمایشگاه آتی فرانکفورت رونمایی کند و این بدان معنی است که احتمالا فروش این نسخه‌ها به سال ۲۰۱۸ موکول خواهد شد.

با هم در میهن پست تصاویری لو رفته از رنو داستر ۲۰۱۸ را تماشا می کنیم

 

منبع   rushlane

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا