Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

هدست واقعیت مجازی ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ رونمایی شد

هدست واقعیت مجازی ایسوس در حالی در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ و توسط کمپانی مایکروسافت رونمایی شده است که این هدست مبتنی بر ویندوز ۱۰ بوده و به این ترتیب ایسوس نیز به جمع تولید کنندگان محصولات واقعیت مجازی پیوسته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

هدست واقعیت مجازی ایسوس روز گذشته در کنار هدست VR شرکت Dell در کنفرانس کمپانی مایکروسافت در این نمایشگاه رونمایی شد. البته هنوز اطلاعات دقیق از ویژگی های این هدست های جدید در دسترس نیست و این رونمایی در حقیقت یک نمایش کوچک از این محصولات جدید بوده است.

مایکروسافت در نطق اصلی روز گذشته خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ برای اولین بار از هدست واقعیت مجازی ایسوس برای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و نام این برند را در کنار دیگر تولیدکنندگان محصولات واقعیت مجازی ازجمله HP، Acer و Dell قرار داد. همچنین در این مراسم هدست VR شرکت Dell به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ در تایوان و با حضور ایسر، گیگابایت، ام اس آی، اچ پی، دل، ایسوس و دیگر تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی و موبایل در حال برگزاری است

در کنار شباهت‌ های ظاهری این دو محصول، تفاوت‌ های طراحی مشهود است. ایسوس در زبان طراحی جدید خود ظاهر چندضلعی را برگزیده است در حالی‌ که دل، سادگی را ترجیح داده است. از نظر ابعاد ظاهری دو محصول مشابه هدست واقعیت مجازی ایسر هستند و این‌ طور به نظر می‌ رسد که وزن کمی داشته باشند.  انتظار می‌ رود تا تابستان سال جاری و با عرضه این محصول در بازارهای جهانی بتوانیم بررسی دقیق تری روی این هدست های جدید داشته باشیم.

بد نیست بدانید که واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده می‌ شوند عبارتند از تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی. سال هاست که محققین به دنبال راهی برای ادغام کردن فضای مجازی و فضای واقعی هستند و این همه تحقیق برای آسان کردن زندگی انسان‌ ها و ایجاد جذابیت در میان مشغله‌ های فراوان کاری در اجتماع‌ های امروزی که همه درگیر زندگی روز مره هستند ایجاد چنین فضا یی که انسان‌ ها را گاهی از خستگی‌ ها و مشغله‌ های فکری دور می‌ کند به شدت احساس می‌ شود.

باهم در میهن پست تصاویری از هدست واقعیت مجازی ایسوس و دل را تماشا خواهیم کرد.

منبع  engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا