گوناگون

دردسر پرسپولیس؛ خلعتبری 4.5 میلیاردی!

آی اسپورت: رای ماندن خلعتبری در جمع پرسپولیسی‌ها علاوه بر بدهی ۴۵۰ هزار دلاری یک مشکل دیگر هم وجود دارد.

موضوع محمدرضا خلعتبری به یکی از پیچیده‌ترین مشکلات باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. مهاجم شماره ۹۹ پرسپولیس در فصل گذشته، از زمان انتقالش از عجمان به پرسپولیس، این باشگاه را با بدهی‌هایی با ارقام درشت روبه‌رو کرده و مشخص نیست وضعیت امسالش با سرخپوشان به کجا خواهد رسید.

در حال حاضر مهم‌ترین مشکل در مورد خلعتبری بدهی ۴۵۰هزار دلاری باشگاه پرسپولیس به باشگاه عجمان بابت فسخ قرارداد سال گذشته این بازیکن است. قرار بود باشگاه پرسپولیس هزینه فسخ قرارداد این بازیکن را در چند قسط به باشگاه اماراتی پرداخت کند که هنوز بخشی از این تعهدات باقی مانده است. چهره‌های خیّری هم که قرار بود در این راه به پرسپولیس کمک کنند یا پا پس کشیدند و یا خودشان با مشکلات قضایی دست به گریبان شدند.

برای ماندن خلعتبری در جمع پرسپولیسی‌ها علاوه بر بدهی ۴۵۰ هزار دلاری یک مشکل دیگر هم وجود دارد که پرونده انتقال او در فیفا است. گفته می‌شود دو باشگاه پرسپولیس و عجمان تاریخ انتقال او را در فصل گذشته چند روز زودتر ثبت کرده‌اند و همین تخلف ممکن است برای دو باشگاه دردسرهای بزرگی به دنبال داشته باشد.

به هر حال این‌ها بخشی از حکایت‌های موجود پیرامون این بازیکن تکنیکی است که اگرچه تاثیر مثبتش برای این تیم کم نیست اما طبعا به اندازه ارقام درشتی که برایش رد و بدل می‌شود هم نبوده است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند جذب خلعتبری تا به حال ۴/۵ میلیارد تومان خرج روی دست باشگاه گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا