Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

دستگاه آب جوش Cauldryn آب را در هر شرایطی برای شما به جوش می آورد

دستگاه آب جوش Cauldryn در حالی این روزها مورد توجه خاص علاقه مندان به طبیعت و گردشگری قرار گرفته است که جوش آوردن آب در برخی شرایط ممکن نیست اما به تازگی بطری آب کوچکی ابداع شده است که می‌تواند تنها با نیروی یک باتری آب را جوش بیاورد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

دستگاه آب جوش Cauldryn زمانی اهمیت پیدا می کند که وقتی شخصی به بیابان سفر می‌کنید، دسترسی به آب جوش از ملزوماتی است که برای حفظ بهداشت می‌تواند مؤثر باشد؛ اما همیشه دسترسی به آتش و ماهی‌تابه با ظرفی که بتوان آب را به جوش آورد، دشوار است.

بطری آب جوش Cauldryn

اما یک گروه محقق راه‌ حلی به عنوان جایگزین برای این مشکل پیدا کرده‌اند و بطری آب کوچکی به نام Cauldryn یا دستگاه آب جوش Cauldryn ساخته‌اند که با استفاده از نیروی یک باتری می‌تواند آب را جوش بیاورد.

راز قابلیت جوش آوردن آب با دستگاه آب جوش Cauldryn استفاده از عنصر گرمایشی Fyre است که به پایه مجهز به عایق خلاء این بطری 473 میلی‌لیتری متصل می‌شود و قابل تنظیم برای چهار دمای متفاوت است: دمای داغ 52 تا 57 درجه سانتی‌گراد، دمای فوق داغ 71 تا 77 درجه سانتی‌گراد، دمای دم کشیدن 91 تا 96 درجه سانتی‌گراد و دمای جوشیدن 100 درجه.

بطری آب جوش Cauldryn

در استفاده از دستگاه آب جوش Cauldryn ، حدود 18 دقیقه طول می‌کشد تا تکه‌های یخ به آب جوش تبدیل شوند. این بطری آب قابل حمل نیروی خود را برای جوش آوردن آب از یک باتری قابل شارژ که در پایه آن قرار می‌گیرد ، تأمین می‌کند که با هر بار شارژ باتری می‌توان تا دو بار آب داخل آن را به مرحله جوش رساند. باتری آن را با پریزهای دیواری هم می‌توان شارژ کرد.

بطری آب جوش Cauldryn

بطری‌ها یا فلاسک‌های مجهز به باتری که نوشیدنی‌ها را داغ نگه می‌دارند چیز جدیدی نیستند اما این بطری که بتواند قابلیت جوش آوردن آب داخل خود را داشته باشد، تقریبا چیز تازه‌ای است که نمونه قبلی آن سال گذشته با عنوان Yecup وارد بازار شده بود و می‌توانست مایعات را تا 70 درجه سانتی‌گراد گرم و تا 10 درجه سانتی‌گراد خنک کند و البته طراحی دستگاه آب جوش Cauldryn به گونه‌ای است که می‌تواند در عین جوش آوردن مایعات، آنها را نیز خنک نگه دارد.

منبع   cauldryn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا