گوناگون

دستگیری سارقان سابقه‌دار پس از کشف سرقت در آستارا

فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف دو فقره سرقت منزل و دستگیری سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه گیلان،خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع دو فقره سرقت منزل در شهرستان آستارا، کارآگاهان اقداماتی برای کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی انجام دادند.

وی ادامه داد: پس از تداوم پیگیری‌ها، افزایش گشت‌های انتظامی، انجام تحقیقات میدانی و بررسی شیوه سرقت در سنوات گذشته، دو سارق حرفه‌ای شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر و به محل پلیس آگاهی برای تحقیقات بیشتر منتقل شدند.

مهدی‌زاده اضافه‌کرد: ساقان دستگیر شده در پلیس آگاهی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب سرقت منزل اعتراف کردند.

وی تأکید کرد: مجرمان پس از تشکیل پرونده قضایی و اعزام به مراجع قضایی، هر کدام با قرار 500 میلیون ریال روانه زندان شدند.

کشف دو خودروی سرقتی در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا در بخش دیگر سخنان خود به کشف دو فقره سرقت خودرو که در یکی از شهرستان‌های همجوار در خارج از استان گیلان، رخ داده بود، اشاره و اظهار کرد: عوامل انتظامی کلانتری مرکزی با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی توانستند، طی گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و با مدنظر قراردادن اقدامات پیشگیرانه دو دستگاه خودروی سرقتی را که کنار خیابان رها شده بود، از طریق سیستم استعلام خودرویی، ردیابی کنند.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از سرقت، این دو خودرو به محل پلیس آگاهی برای تحقیقات بیشتر دلالت داده و با اخذ دستور قضایی تحویل مالکان شد.

مهدی‌زاده خطاب به شهروندان تأکید کرد: در صورت مشاهده هر نوع حادثه‌ای به خصوص سرقت به عنف یا کیف‌قاپی مراتب را بلادرنگ به پلیس 110 اطلاع‌رسانی کرده و سریع به نزدیکترین مقر انتظامی مراجعه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا