گوناگون

دشمنان برای آینده اسلام نقشه های شومی کشیده اند/ لزوم شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امیر المومنین (ع) زندگی ویژه و قابل تاملی داشتند و این زندگی برای تمامی بشریت الگویی بی همتاست.

آیت الله علما با اشاره به تلاش حضرت علی (ع) برای جلوگیری از سواستفاده و سومدیریت در دین مبین اسلام، گفت: خدامحور بون و تقوای الهی، حکومتی، اجتماعی و شخصی از جمعه خواسته های حضرت علی (ع) است که خوشبختانه مقام معظم رهبری نیز دغدغه اصلی شان همین موارد می باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز دغدغه های مقام عظمی ولایت برای هرکسی در جامعه اسلامی شناخته شده و مبرهن است.

آیت الله علما بیان داشت: امروز دشمنان به طرق مختلف دست به تهاجم فرهنگی علیه نظام  و ملت اسلامی ایران زده اند، لذا همه باید هوشیارانه در مقابل این هجمه ناجوانمردانه استکبار بایستیم.

امام جمعه کرمانشاه زمینه ایجاد سبک زندگی در جامعه ایرانی در دانشگاه و مراکز آموزشی و علمی را فراهم دانست و بیان داشت: دولت باید برای جلوگیری و کاستن از هجمه تهاجم فرهنگی دشمنان این مراکز را برای تربیت نسل آینده این مملکت، حمایت کند.

وی افزود: امروز دسسیه هایی که در منطقه و در کشورهای عراق و سوریه و فلسطین می بینیم، نشان می دهد که دشمنان برای آینده اسلام نقشه های شومی کشیده اند، لذا تنها وسیله ای که می تواند در مقابل این تهاجم ایستادگی کند بعد از وحدت مسلمانان حفظ سبک زندگی اسلامی است.

آیت الله علما اظهار داشت: رژیم جعلی اسرائیل امسال بیش از هر سال دیگری حملات و جنایات خود علیه مردم بی دفاع فلسطین و غزه را افزایش داده است، لذا همه برای محکوم کردن این جنایات باید در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا