Mihanpostگوناگون

دشمنان در پی بی‌تفاوت‌کردن نسل جوان و آحاد جامعه نسبت به دین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر دوشنبه در جمع عزاداران حسینی درشهر دیر اظهار داشت: فهم و شناخت عمیق در دین از مهمترین وظایف مسلمانان است که نباید به برداشت سطحی از دین اکتفا کند و باید به صورت عمقی به مسائل اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف امام حسین در قیام عاشورا بود، اضافه کرد: یکی از وظایف ما بعد از حادثه عاشورا نیز مبارزه با انحرافات و منکرات است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید با نوای دشمنان هم‌ساز شویم، خاطرنشان ساخت: همه ما وظیفه داریم که در راستای ترویج دین و تقویت عاشورا از همه توان خود استفاده کنیم و دفاعی جانانه از دین و دین‌داری داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه همه مسلمانان به نگه داشتن حرمت‌ها، اضافه کرد: تسلیم و تعبد در مقابل دین و همچنین انجام ندادن کارهایی که بر خلاف دین و شرع مقدس است، از وظایف همه مسلمین است.

آیت‌الله حسینی بوشهری آمریکا و دنیای غرب را دشمنان اسلام و نظام اسلامی دانست و ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد در زندگی خود از آنها پیروی و الگوبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای بی‌تفاوت‌کردن نسل جوان و آحاد جامعه نسبت به دین، خاطرنشان ساخت: دشمنان امروز در فضای مجازی و شبکه‌های مجازی به جنگ با اسلام می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا