Mihanpostاقتصادی

توضیحات سخنگوی دولت درباره افزایش قیمت بنزین ؟

میهن پست –  محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها دلایل افزایش قیمت بنزین را اعلام کرد.

محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد دلایل قیمت آزاد بنزین، گفت: این تصمیم خلق‌الساعه نبوده بلکه یک قانون است و در قانون بودجه سال ۹۴ نیز بر آن تاکید شده، همچنین از سال ۸۹ در دستور کار قرار گرفته است بنابراین دولت قانون را اجرا می‌کند. می توانید به صحبت های من در تاریخ ۵ اسفند سال گذشته که در صحن علنی مجلس مطرح کردم مراجعه کنید.

برخی رسانه ها مدعی شده بودند که نوبخت گفته است قیمت بنزین افزایش نخواهد داشت. در همین تاریخ می‌توانید به خبرگزاری ایرنا و پایگاه اطلاع‌رسانی دولت مراجعه کنید که من در پاسخ به خبرنگاران گفته‌ام فعلا نیازی به افزایش قیمت‌ها نیست بنابراین از همه خبرنگاران و خبرگزاری‌ها درخواست می‌کنم در انتشار اخبار دقت و صداقت لازم را به خرج دهند.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از اظهارات خود به تولید ۳۰۰ میلیارد تومان یارانه تولید اشاره کرد و گفت: اگر کسی در این زمینه سئوالی دارد، به سراغ تولید کننده نرود و بپرسد که او هم بگوید نه همچنین چیزی نبوده است. بلکه از خود ما سئوال کنید.

وی در پاسخ به این سئوال که صدا و سیما، تجمعات غیر قانونی را پوشش می دهد در صورتی که سخنرانی یادگار امام (ره) را پخش نمی کند، گفت: داوری این موضوع با افکار عمومی است.

نوبخت همچنین به اظهارات اخیر وزیر اطلاعات و تکذیب صحبت هایش گفت: بهتر است از خودشان بخواهیم در این رابطه توضیحات بیشتری بدهند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا