گوناگون

دنيلسون با تمجيد از دژآگه: از بازي ايران لذت بردم

دنيلسون بازيکن تيم ملي فوتبال برزيل که به همراه اين تيم در سال 2002 به قهرماني جهان رسيد، درباره عملکرد تيم ملي فوتبال ايران برابر آرژانتين اظهار کرد: ايران برابر آرژانتين خيلي خوب بازي کرد و با انجام دفاع منطقي راه نفوذ را بر اين تيم بست اما آرژانتين روي نبوغ مسي توانست ايران را شکست دهد. از بازي ايران خيلي لذت بردم.

وي درباره کارلوس کي‌روش نيز گفت: او يکي از بهترين مربيان دنياست و در اين جام عيارش را به خوبي نشان داد. او ثابت کرد که براي رويارويي با آرژانتين کاملا برنامه داشته است.

دنيلسون در ادامه درباره شانس صعود ايران به مرحله حذفي جام جهاني اظهار کرد: ايران بايد با بوسني بازي کند اما صعودش تنها به اين بازي بستگي ندارد بلکه بايد نگاهي هم به نتيجه نيجريه داشته باشد. اگر نيجريه بتواند برابر آرژانتين نتيجه بگيرد آن وقت ايران با وجود شايستگي‌ها و تاکتيک‌هاي خوب دفاعي که اجرا مي‌کند، حذف مي‌شود.

وي همچنين با تمجيد از عملکرد اشکان دژاگه در تيم ايران گفت: بازي اشکان را خيلي دوست دارم. او هم مثل من يک هافبک تهاجمي است هرچند برابر آرژانتين تمام بازيکنان ايران خوب بودند.

ملي‌پوش پيشين برزيل درباره شانس قهرماني تيم ملي کشورش در جام بيستم نيز اظهار کرد: تا اينجاي کار تيم‌هاي مدعي زيادي از جام کنار رفته‌اند و اين نشان مي‌دهد که قهرمان شدن در اين جام بسيار سخت است.

وي درباره آرژانتين نيز گفت: آرژانتين آن طور که از اين تيم انتظار مي‌رفت و پيش از شروع جام جهاني اخبار مختلفي از آن منتشر مي‌شد، نبوده و تا اينجاي کار توانايي ليونل مسي اين تيم را نجات داده است.

دنيلسون در پايان درباره ميزباني کشورش از جام جهاني گفت: اين خيلي خوب است که ما جام جهاني را در کشورمان برگزار مي‌کنيم. مردم ما از اين بابت خوشحال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا