گوناگون

فينک: متأسفم که پيروز نشديم

فولکر فينک پس از شکست 4 بر يک تيمش مقابل برزيل اظهار داشت: نيمه اول براي ما خيلي بد نبود. اين اولين مسابقه‌اي نبود که در طول 90 دقيقه تمرکزمان را از دست مي‌داديم. بايد راه‌حلي براي اين مشکل پيدا کنيم.

وي در ادامه به اقتدار تيم برزيل در ديدار مقابل تيمش اشاره کرد و افزود: برزيل موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه ما خلق کرد و مستحق اين پيروزي بود.

سرمربي تيم ملي فوتبال کامرون يادآور شد: نيمه اول ديدار مقابل کرواسي هم درست شبيه به نيمه اول اين بازي بود. به هر حال نمي‌توانيم بگوييم اين بازي به نسبت به ديدار قبلي‌مان بهتر بود.

فينک به مشکلات تيمش اشاره کرد و گفت: بايد عملکرد تيم را آناليز کرده و مشکلات موجود را برطرف کنيم. اما آنچه مسلم است عملکردي که در سه ديدار اخير داشتيم براي حضور در جام جهاني کافي نيست.

وي در خصوص آينده‌اش در تيم ملي کامرون گفت: من هنوز با فدراسيون فوتبال کامرون قرارداد دارم. بايد يکسري تغييرات در اين تيم به وجود بياوريم، چون کامرون در يکي دو سال اخير تيم خيلي خوبي نبوده است.

سرمربي تيم ملي فوتبال کامرون در ادامه افزود: جاي تأسف و نااميدي دارد که چرا نتوانستيم در جام جهاني 2014 به پيروزي برسيم اما با اين وجود توانستيم با ايستادن مقابل تيم‌هايي مانند برزيل، مکزيک و کرواسي کسب تجربه کنيم.

وي در خاتمه تصريح کرد: به هر حال بايد از امروز روي تورنمنت بعدي که در مراکش خواهيم داشت، تمرکز کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا