گوناگون

دولت یازدهم کشوررا از بی نظمی ها و سردرگمی مالی نجات داد

81207105 5771024

اسماعیل دوستی عصر چهارشنبه در حاشیه همایش استانداران ادوار مختلف کهگیلویه وبویراحمد درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در یاسوج افزود: ایجاد شوک های اقتصادی و بی نظمی های مالی تورم زا یکی از نقاط ضعف دولت گذشته بود که دولت یازدهم تا حدود زیادی این وضعیت را سامان داده است.

وی بیان کرد: دولت گذشته بر خلاف شعارها و وعده های بی شمار خود در زمینه طرح تحول اقتصادی اما با سیاست های غلط و فقدان انضباط مالی بسیاری از شاخص های کلان اقتصادی را در کشور تنزل داد.

دوستی ابراز داشت: تحلیل های بسیاری از کارشناسان نشان داده که رشد نقدینگی در دولت گذشته بیش از شش برابر افزایش یافت.

دوستی دولت یازدهم را دولت عقلانیت و حکمت خواند و تصریح کرد: این دولت با گماشتن افراد مجرب و کارشناسان خبره درهمه حوزه های اساسی کشور از جمله اقتصاد، سلامت و سیاست خارجی موجی از امید و نشاط را در بین افکارعمومی جامعه به وجود آورده است.

وی اجرای طرح نظام سلامت و کاهش قابل ملاحظه هزینه های درمانی مردم و کیفیت مطلوب خدمات در حوزه درمانی را یادآورشد وافزود: یکی از دغدغه ها و مشکلات جدی مردم در هشت سال گذشته موضوع سلامت بود

که درحقیقت از متن و اولویت های اساسی دولت گذشته خارج شده بود.

دوستی ایجاد تحول و نشاط درحوزه سیاست خارجی و ترک برداشتن تحریم ها به عنوان یکی از ضرورت ها و نیازهای فوری برای ایجاد آرامش و امید در بین مردم را یکی از اقدامات اساسی دولت یازدهم خواند و افزود:موفقیت مذاکره کنندگان با 1+5 موجب اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی شد.

وی اظهار کرد: اکنون با اعمال سیاست تنش زایی و ارتقای سطح تعاملات سیاسی با بسیاری از کشورهای جهان شاهد افزایش روزافزون مقامات و گروه های مختلف اقتصادی و افزایش میزان ورودی گردشگران خارجی به کشور هستیم.

دوستی ایجاد همدلی ، نشاط وافزایش اعتماد درونی در بین افکارعمومی را از سایر شاخص ها و اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید دانست.

671/7530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا