گوناگون

دومین نشست هم اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «حمیدرضا غلامزاده»، مدیر مسئول پایگاه اینترنتی «سبک زندگی اسلامی» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ضرورت شناسایی و تجمیع آراء، افکار و اقدامات صورت گرفته در عرصه های مرتبط با مسئله سبک زندگی، ما را بر آن داشت تا سلسله نشست‌های هم اندیشی فعالان این حوزه را برگزار نماییم.
 
وی با ابراز خشنودی از روند موفقیت آمیز نخستین دوره این نشست‌ها اظهار داشت: بی تردید همفکری و تبادل تجربیات مجموعه های فعال و دغدغه مند به دور از شعار زدگی در حوزه مهمی به نام فرهنگ، به خصوص مسئله سبک زندگی نقشی بسزا در تحقق چشم انداز مورد تاکید رهبر انقلاب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.
 
وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: در این نشست علاوه بر معرفی و تشریح روند کار شبکه فعالان سبک زندگی، «حجت الاسلام محمدرضا زائری» پژوهشگر و استاد دانشگاه به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.
 
غلامزاده از بخش جدیدی با عنوان «یک تجربه» نام برد و افزود: هدف از راه اندازی این بخش؛ معرفی برنامه‌ها، افراد، مجموعه‌ها و مراکز موفق در امر سبک زندگی می‌باشد و به عنوان اولین تجربه قصد داریم گپ و گفتی صمیمانه با عوامل برنامه «زنده باد زندگی» داشته باشیم.
 
مدیر مسئول پایگاه اینترنتی سبک زندگی اسلامی در خاتمه از عموم فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به مباحث سبک زندگی اسلامی جهت حضور در این نشست دعوت کرد.

لازم به ذکر است دومین نشست «هم اندیشی فعالان سبک زندگی اسلامی» با همکاری مجموعه شهدای انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۹ خردادماه از ساعت ۱۶.۳۰ در محل سالن همایش‌های این مجموعه واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه صیرفی پور برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳-۴۴۶۲۲۰۶۱ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا