پیشنهاد سردبیردوچرخه

دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی وارد بازار اروپا شد

قبل از توضیح در مورد دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی باید گفت که دوچرخه در حال حاضر  یکی از وسایل عبور و مرور پر طرفدار در جهان است این وسیله نقلیه به دلیل ارزان بودن و سازگاری با محیط زیست یکی از بهترین وسایل برای مسافرت های  کوتاه و شهری است. اما دوچرخه محدودیت هایی هم دارد که حالا شرکت های بسیاری با ایده های جدید آمده اند تا این محدودیت ها را رفع کنند.برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

یکی از محدودیت های دوچرخه این است که برای استفاده از آن باید رکاب زد و انرژی زیادی نیز مصرف کرد که  این کار برای مدت زمان طولانی آن، دوچرخه سوار را خسته و کار را برای ادامه بسیار سخت و طاقت فرسا می کند و از سوی دیگر نیز عدم راحتی در جابجایی، ظریف بودن بیش از حد و  عدم کارایی در حمل بار از دیگر محدودیت های این وسیله پر طرفدار است.

اما مدتی است که حضور دوچرخه های الکتریکی در میان علاقه مندان به استفاده از دوچرخه، روند استفاده از این وسیله نقلیه ارزان و به صرفه را به واسطه الکتریکی کردن آن راحتتر و پر طرفدار تر کرده است.

حالا دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی – RadMini Electric –  آمده تا این محدودیت ها را رفع کند. دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی دارای یک موتور ۷۵۰ واتی است که می تواند این دوچرخه را تا  سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت به حرکت در آورد .در جلو و عقب دوچرخه هم فضاهایی برای حمل بار های نسبتا سنگین تعیبه شده .

دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی دامنه حرکت ۳۲ تا ۶۴ کیلومتری دارد و شما می توانید  با استفاده از قابلیت تاشو بودن این دوچرخه آن را در هر جایی با خود به همراه ببرید. این دوچرخه الکتریکی همچنین فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید آن را به راحتی تا کرده و وارد آپارتمان خود کنید.

این دوچرخه – دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی – حقیقتا یک دوچرخه الکتریکی بسیار ایده آل و راحت بوده که با طراحی شگفت انگیزش شما را به خود جذب می کند.این دوچرخه هم اکنون با قیمت ۱۴۹۹ دلار در اروپا در حال عرضه است.

با هم تصاویری از دوچرخه الکتریکی تاشو رادمینی  را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع: hiconsumption

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا