اخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نیکولا وان نخستین تریلر الکتریکی با توان ۲۰۰۰ اسب بخار

نیکولا موتور نام یک شرکت سازنده خودروسنگین در ایالت میشیگان آمریکا است.  این شرکت که  چندان محبوبیتی ندارد حالا بعد از انتشار عکس ها و مشخصات خودرو جدیدش توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است .برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در مورد این تریلری جدید شرکت نیکولا موتور در ادامه با میهن پست همراه باشید.

نیکولا وان نام تریلر جدید شرکت نیکولا موتور است که  ۲۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد و این میزان قدرت برای موتور یک تریلر بسیار منحصر بفرد است .

تریلر نیکولا وان برقی است و یک باتری ۳۲۰ کیلو وات ساعتی دارد .از طرفی این تریلر دارای مخزن گاز طبیعی بوده و برای شارژ باتری آن نیازی نیست که تریلر را به برق متصل کنید  یک توربین گازی در این خودرو تعبیه شده  که می تواند شارژ باتری را تامین کند چیزی  شبیه به لوکوموتیوهای  برقی – دیزلی .بسیاری از رسانه ها از این رو نیکولا وان را به عنوان یک خودرو هیبریدی معرفی کرده اند.

نیکولا وان دارای فناوری ترمز احیا کننده است به این معنا که در هنگام ترمز از انرژی جنبشی نیروی الکتریکی ایجاد خواهد شد . این نیرو در جایی ذخیره می شود و در موارد نیاز از آن استفاده خواهد شد .

قیمت تریلی نیکولا وان ۳۷۵ هزار دلار است که با این مقدار پول می شود ۲ تریلری دیزلی معمولی خرید.البته هنگام خرید نیکولا وان به اندازه  یک میلیون مایل  سوخت رایگان تریلر را دریافت خواهید کرد .

با هم تصاویری از تریلی نیکولا وان را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع :nikolamotor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا