Mihanpostپیشنهاد سردبیردانلودعلمی و فناورینرم افزار موبایل و تبلت

حل مسائل و معادلات دیفرانسیل با نرم‌افزار Mathpix + دانلود

حل مسائل و معادلات دیفرانسیل با نرم‌افزار Mathpix درحالی در گوشی های هوشمند شما امکان پذیر است که Mathpix قطعا یکی از  نرم افزار های پرطرفدار و محبوبِ دانشجویان  و دانش آموزانی است که با معادلات دیفرانسیلی سروکار و البته از حل آن ها رنج می برند. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

حل مسائل و معادلات دیفرانسیل برای هر دانشجو و دانش آموزی کار طاقت فرسایی است . درس معادلات دیفرانسیل بسیار گسترده بوده و دارای فرمول ها و روش های بسیار گوناگونی است که حل مسائل آن را به شدت دشوار کرده .اما حالا نرم افزار Mathpix آمده تا  حل این مسائل را برای شما مثل آب خوردن آسان کند .

نرم افزار Mathpix می تواند مسائل معادلات دیفرانسیل را بصورت مرحله به مرحله آن هم فقط در چند ثانیه  حل کند . تا پیش از این روش ها و نرم افزار هایی وجود داشت که می توانست جواب آخر معادله را نشان دهد اما با نرم افزار Mathpix  می شود مراحل حل را هم کاملا بصورت  تفکیک شده مشاهده کرد.

برای استفاده از نرم افزار Mathpix کافیست آن را نصب کرده و فقط یک عکس واضح از خود مسئله بگیرید . نرم افزار عکس را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و پس از چند ثانیه کوتاه جواب آن را در اختیار شما قرار می دهد.البته باید گفت که نرم افزار Mathpix آنلاین است و برای حل مسائل به اینترنت نیاز دارد . پس در هر جایی که اینترنت و گوشی هوشمند داشته باشید می توانید مسائل معادلات دیفرانسیل خود را حل کنید.

این نرم افزار توسط آقای نیکو جیمِنِز و به همرا دو دانش آموز دبیرستانی به نام های مایکل لی  و آگست تروُل‌بَک طراحی شده است.آقای نیکو جیمِنِزدانشجوی دکتری دانشگاه استنفورد است و او ادعا می کند که Mathpix اولین نرم افزار حل و تشخیص مسئله از روی دست خط کاربران است .

قطعا این نرم افزار می تواند برای دانشجویانی که با معادلات دیفرانسیل سر و کار دارند بسیار مفید باشد چون با حل مرحله به مرحله دانشجو می تواند تعداد زیادی از مسائل را خیلی زود حل کرده و کاملا به آنها مسلط شود .  این نرم افزار فقط برای  سیستم عامل آی او اس ساخته شده و هم اکنون از اپ استور قابل دانلود است .

دانلود نرم افزار حل معادلات دیفرانسیل

با هم در میهن پست تصاویری از نرم‌افزار Mathpix که c حل می‌کند را تماشا می کنیم.

منبع : engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا