Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

پارک دقیق خودرو با کمک بلوتوث امکان‌پذیر شد

پارک دقیق خودرو با کمک بلوتوث فناوری جدیدی است که می تواند خسارات ناشی از تصادف هنگام پارک کردن را به شکل چشمگیری کاهش دهد . شرکت FenSens دستگاه و اپلیکیشنی ساخته که می تواند هر نوع ماشینی را به فناوری پارک دقیق مجهز کند . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

با دستگاه و اپلیکشن جدید شرکت FenSens هر خودرویی می تواند سیستم پارک دقیق را داشته باشد . فقط کافیست این دستگاه را در انتهای ماشین قرار دهید و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص با دستگاه ارتباط بگیرید . حالا اگر در هنگام  حرکت به عقب مانعی در پیش داشته باشید دستگاه اخطار داده و نمی گذارد به آن برخورد کنید.

پارک کردن حتی گاهی برای راننده های حرفه ای هم دردساز است و ممکن است با یک بی دقتی کوچک خسارت بزرگی ایجاد شود. شرکت FenSens  در آماری اعلام کرده که حدود ۱۵ هزار آسیب دیدگی در سال برای تصادفاتی که  راننده در حال حرکت به عقب بوده است وجود دارد .

بسیاری از خودرو های معمولی و ارزان قیمت سیستم پارک دقیق خودرو را روی خود ندارند و همین عاملی است برای تصادف هایی که خسارت زیادی دارند. حالا با ابداع جدید شرکت FenSens هر خودرویی با هزینه ارزان به این سیستم مجهز خواهد شد .

نصب این دستگاه بسیار آسان بوده و کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد . دستگاه پارک دقیق در نزدیکی پلاک خودرو نصب خواهد شد. البته می توانید از آن در جلو خودرو هم برای مواقع ضروری بهره ببرید.

سیستم پارک دقیق خودرو در دو نوع محافظ سپر و پارک امن ساخته شده و در هر دو نوع می تواند با سیستم عامل اندروید یا آی او اس ارتباط برقرا کند .

در تبلیغات این خودرو آمده که اگر سپر ماشین شما آسیب ببیند باید حداقل ۳۰۰۰ دلار خرج آن کنید تا درست شود اما کافیست با یک حرکت پیشگیرانه ۲۰۰۰ دلار خرج خرید این دستگاه کنید .

با هم در میهن پست تصاویری از دستگاه  پارک دقیق خودرو با کمک بلوتوث را مشاهده می کنیم.

منبع :fensens

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا