Mihanpostپیشنهاد سردبیردوچرخه

دوچرخه برقی مخصوص استفاده در قطب جنوب و مناطق برفی + عکس

دوچرخه برقی مخصوص استفاده در قطب جنوب و مناطق برفی در حالی ساخته شده و مورد توجه قرار گرفته است که یک محقق ماجراجوی استرالیایی دوچرخه ساخته که با استفاده از آن می توان در مناطق برفی و یخ زده قطب جنوب تردد کرد بدون این که برف و یخ به عنوان مانع سد را آن قرار بگبرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این در حالی است که تردد در قطب جنوب و نواحی یخ زده ای شبیه آن همواره یک چالش بزرگ بوده است. حالا کیت لیمینگ محقق استرالیایی برای رفع این مشکل در مسافت های کوتاه مدت به قطب جنوب دست به خلاقیت خاصی زده و دوچرخه ای مجهز ساخته که به آسانی

دوچرخه برقی مخصوص استفاده در قطب جنوب آن هم در شرایط برفی و یخی آن جا شاید برای همه باور نباشد اما این محقق که پیشتر کار بر روی دوچرخه های کوهستان را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و شرکتی در این زمینه نیز راه اندازی کرده است حالا یک گام دیگر رو به جلو برداشته و نسل جدیدی از دوچرخه ها را طراحی کرده که قابلیت حرکت مطمئن بر روی سطوح یخ زده قطب جنوب را دارد.

در این دوچرخه برقی مخصوص استفاده در قطب جنوب، تایرها مهمترین بخش ساختاری به شمار می آیند که به واسطه برخورداری از عاج های بلند، عملا احتمال سر خوردن آن به حداقل می رسد.

استفاده از فناوری ترمز دیسکی Avid از دیگر نوآوری هایی است که در ساخت دوچرخه برقی مخصوص استفاده در قطب جنوب به چشم می خورد و البته این محصول جدید فعلا در مرحله تولید اولیه است و پیش بینی می شود با جمع آوری منابع مالی لازم، تولید انبوه آن به زودی آغاز شود.

با هم در میهن پست تصاویری از دوچرخه مخصوص استفاده در قطب جنوب را تماشا می کنیم

منبع   newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا