گوناگون

دو هزار روزه دار مددجو و نیازمند در خاش اطعام شدند

81230631 5811511

مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای این برنامه که خیرین نیز مشارکت داشتند ایتام و نیازمندان و سایر روزه داران در سفره آسمانی رمضان اطعام شدند.

فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: در این برنامه معنوی اقشار مختلف شیعه و سنی، مسوولان و معتمدان و ریش سفیدان شهرستان خاش وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

محمداکبر چاکرزهی افزود: بهترین نوع کمک به محرومان و ایتام تحویل سبد کالا و اطعام این قشر است و انتظار می رود که خیرین امسال همچون گذشته به یاری ایتام و محرومان بشتابند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام ره در شهرستان خاش نیز همچون سنوات گذشته در ماه رمضان و هفته اطعام و اکرام چشم انتظار کمک معنوی و مادی حامیان و خیرین به ایتام است که در این طرح مردم خیر می توانند با اختصاص مبلغ مشخصی در ماه تکفل یک یتیم را عهده دار شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خاش نیز گفت: برنامه افطاری ماه مبارک رمضان امسال مددجویان تحت حمایت با حفظ عزت و کرامت نفس آنان در مساجد منطقه برگزار می شود.

منصور ایرندگانی اظهار داشت: جشن شکرگزاری ایتام دارای حامی شهرستان خاش در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مجموع دو هزار و 612 یتیم در شهرستان خاش 80 نفر فاقد سرپرست هستند که با تلاشهای صورت گرفته و همکاری خوب خیران این تعداد زیر چتر حمایتی خیران قرار می گیرند.

وی گفت: بیش از یک هزار و 997 یتیم زیر 18 سال این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) دارای حامی بوده و از حمایتهای خیرین بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه 222 یتیم زیر 18 سال خاش دارای دو حامی هستند، اظهار کرد: پارسال از سوی خیران افزون بر دو میلیارد ریال برای تهیه نیازهای ایتام هزینه شد.

افزون بر شش هزار خانوار با 16 هزار نفر جمعیت زیر چتر حمایتی خانواده بزرگ امداد در خاش قرار دارند.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان واقع شده است. ک/3

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا