گوناگون

دیدار معاون سیما با مراجع عظام تقلید

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدارها كه در آستانه میلاد منجی بشریت حضرت ولی عصر(عج) و ماه مبارك رمضان انجام شد علماء و مراجع عظام ضمن قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی در جهت نشر فرهنگ اسلامی توصیه‌هایی به مدیران سیما كردند.

آیت‌الله مكارم‌شیرازی در ملاقات با معاون و مدیران سیما توجه به ارزش‌های دینی را از اولویت‌های رسانه دانست و اضافه كرد: بحمدالله رسانه ملی نسبت به مسائل دینی، اخلاقی، ارزشی و اسلامی بیدار و حساس است .

معاون سیما در این ملاقات با ارائه گزارشی از روند تولیدات مذهبی در شبكه های سیما گفت: با هدف توجه به برنامه های معارفی امسال را سال قرآن و معارف در سیما نامگذاری كرده ایم. 

وی تاكید كرد: برای تولید برنامه های معارفی از همه امكانات و ظرفیت های رسانه بهره گیری خواهیم كرد.

معاون و مدیران سیما در این سفر یك روزه ملاقاتی نیز با  آیت الله سبحانی داشتند . دكتر دارابی در این دیدار با تشریح روند برنامه سازی برای ماه مبارك رمضان تاكید كرد : در ماه مبارك رمضان تلاش خواهیم كرد با استفاده از تعالیم قرآنی و اهل بیت نیاز های معرفتی مخاطبان را تامین كنیم.

آیت‌الله سبحانی نیز با اشاره به فعالیت های دشمنان اسلام گفت: بسیاری از فعالیت های معاندان و دشمنان اسلام زمینه های تكامل و پیشرفت رسانه ملی را فراهم كرد.

آیت الله نوری همدانی نیز در دیدار با معاون و مدیران سیما تاكید كرد: كار شما بسیار حساس ، مهم و تاثیرگذار است و اگر همه متولیان فرهنگ كشور در این جبهه متحد شوند؛ پیشرفت و موفقیت شما در رسانه ملی حتمی خواهد بود .

دكتر دارابی نیز با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های غربی در تخریب چهره اسلام گفت: ما در رقابت نابرابر با شبكه های رقیب و معاند ماهواره ای كه بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی فعالیت می كنند نیازمند عزم و اراده ملی و همراهی هستیم.

آیت‌الله علوی گرگانی هم در دیدار با معاون و مدیران سیما؛ ملاقات و هماهنگی متقابل مسئولان سیما با مراجع عظام تقلید را قابل تحسین دانست . وی نشر معارف الهی را یكی از بزرگترین اسباب انتفاع به مردم توصیف كرد كه خداوند در اختیار مدیران و كاركنان رسانه ملی قرار داده است. در ادامه این دیدار  دكتر دارابی نیز رسانه ملی را یگانه رسانه ای در جهان خواند كه پرچمدار قرآن و اهل بیت(ع) است  و اضافه كرد: صداو سیما تلاش می كند؛ اخلاق پاك را به عنوان اخلاق اسلامی به جهانیان معرفی نماید.

گفتنی است، در دیدار تولیت آستان مقدس جمكران حجت الاسلام رحیمیان و معاون سیما و تنی چند از مدیران شبكه های سیما با اهداء پرچم و نماد مسجد مقدس جمكران به دكتر دارابی ، راه‌های گسترش همكاری‌ها و بازتاب مناسب فعالیت‌ها و رخدادهای مسجد جمكران بررسی شد.
 

انتهای پیام /اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا