گوناگون

رافت:‌ برزیل توانایی شکست شیلی را دارد/ محرومیت سوارز باعث دگرگونی روحی اروگوئه شد

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی برزیل – شیلی گفت: تیم ملی برزیل به دلیل میزبان بودنش در جام جهانی 2014 بهترین شرایط را در ورزشگاه دارد و حضور پر شور هواداران برزیلی می تواند موجب بهبود بخشیدن کیفیت بازی آنها شود، برزیل تیم بسیار منسجمی است و بازیکنان هجومی خوبی دارد و با هر تیمی که تا به حال روبه رو شده توانسته‌ آن را شکست داده و صعود کند.

شیلی هم در بازی‌های مقدماتی نشان داده که بسیار خطرناک است و بازیکنان خوب این تیم می‌توانند نقطه قوت آنها در این بازی باشند.

تیم ملی شیلی هم با وجود 2 بازیکن مهاجم می‌تواند شرایط را برای تیم‌های دیگر سخت کند و به دور بعد صعود کند.
 
بنابراین بازی امشب برای هر دو تیم شیلی و برزیل بازی حساسی است و باید هر دو رقیب با تمرکز و هوشیازی بالا وارد زمین شوند.

وی همچنین در ادامه درباره بازی اروگوئه و کلمبیا افزود: محرومیت سوارز برای اروگوئه یک بحران روحی و روانی در این تیم ایجاد کرده است و از این بابت اروگوئه ضرر خواهد کرد.
 
کلمبیا تیم قدرتمندی است که می‌تواند بازی بسیاری سختی را برای اروگوئه رقم بزند.

پایان رافت درباره اینکه تیم‌های مطرح در مرحله یک هشتم حضور ندارند تصریح کرد: بیشتر بازیکنان در باشگاه‌های اسپانیا و ایتالیا وانگلیس بازی کردند که این مساله باعث شده است که بازیکنان ازنظر جسمانی و روحی و روانی خسته به نظر برسند و انگیزه‌ای برای بازی در جام جهانی را نداشته باشند و باعث حذف تیم‌های قدرتمند دراین تورنمت شوند.

وی همچنین در ادامه افزود: تیم‌هایی که لژیونر کمتری داشته باشند بیشتر هماهنگ و منسجم هستند.

رافت در پایان درباره قدرت‌های نوظهورخاطر نشان کرد: دو تیم شیلی و کاستاریکا وقتی در مقابل تیم‌های برزگ بازی می‌کنند نشان می‌دهند که از لحاظ روحی و روانی در سطحی عالی قرار گرفته‌اند. تیم ملی کاستاریکا تیمی شگفتی‌ساز است که می‌تواند به دور بعد صعود کند.

انتهای پیام/   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا