گوناگون

راه‌اندازی گرم‌خانه کرج راهی مؤثر برای غربالگری معتادان ولگرد

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی گرم‌خانه‌ی کرج برای اسکان سریع‌تر معتادان و دیگر افراد بی‌خانمان تأکید کرد.

«فاطمه آجرلو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی البرز، اظهارکرد: به‌علت نبود گرم‌خانه برای اسکان کارتن خواب‌ها، غربالگری افراد پُر خطر و معتادان ولگرد از آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌خانمان برای نهادهای مسئول سخت و غیرممکن شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی گرم‌خانه‌ی کرج، برای افراد بی‌خانمان شناسنامه اجتماعی تشکیل شود، آن‌گاه نیروی انتظامی و ضابط قضایی می‌تواند بر اساس کد شناسایی آنان را غربالگری کرده و مزاحمان مال و ناموس شهروندان را به مراجع قضایی تحویل دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: مدیریت شهری با اختصاص پنج میلیارد ریال نسبت به احداث سوله‌ی گرم‌خانه در منطقه‌ی حسین‌آباد مهرشهر اقدام کرده که پس از پایان ساخت و انجام مراحل تجهیز، با همکاری نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و گروه‌های خیریه اداره می‌شود.

آجرلو یادآور شد: کلنگ ساخت این مرکز حمایتی پارسال، به زمین خورد و بر اساس وعده‌ی معاون خدمات شهری باید تا پایان سال گشایش یابد که امید می‌رود پیش از آغاز فصل زمستان شاهد اسکان آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌خانمان در آن باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا