Mihanpostآیفونپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریعمومی

رایحه تولیدات کمپانی اپل را از شمع New mac استشمام کنید !

رایحه تولیدات کمپانی اپل را در حالی می توان از شمع New mac استشمام کرد که به گفته شرکت سازنده این شمع به هنگام روشن شدن آن بوی این شمع با بوی رایانه های مک نو به هنگام باز شدن جعبه آن ها یکسان است. برای مشاهده تصاویر توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

شمعی که رایحه تولیدات کمپانی اپل از آن استشمام  توسط شرکت TwelveSouth که برای محصولات اپل لوازم جانبی متنوعی می سازد تولید شده و اخیرا با ارائه شمع New Mac Soy  که قیمت آن ۲۴ دلار است ، علاقه مندان به محصولات کمپانی اپل را سورپرایز کرده است.

رایحه تولیدات کمپانی اپل هم همانند هر چیز جدیدی یک بوی مخصوص به خودش را دارد. مثل بوی ماشین نو، خانه‌ی نو، موبایل و لپ‌ تاپ نو و حتی لباس نو . همه آن‌ ها یک بوی خاص برای خودشان را دارند. حتی خیلی از مردم هم نسبت به این بوها علاقه پیدا می‌کنند و دوست ندارند این بو از بین برود . برخی از کاربران محصولات الکترونیکی به خاطر علاقه زیاد به دستگاه های خود به بوی آن ها عادت کرده اند و این بو را دوست دارند.

حالا تازه ترین محصول جالبی که شرکت TwelveSouth برای شیفتگان دنیای فناوری به بازار عرضه کرده شمع دست سازی است که فقط از نوعی موم ساخته شده و رایحه خاصی دارد.  بوی آن همانند بوی رایانه مک نو است و شرکت سازنده مدعی می باشد که این شمع تنها شمع در بازار جهانی محسوب می‌شود که چنین رایحه‌ای دارد. رایحه تولیدات کمپانی اپل 

رایحه تولیدات کمپانی اپل
استشمام رایحه تولیدات کمپانی اپل با شمع New Mac

شمع ها انواع مختلفی دارند تنوع برخی  شمع ها در واقع در رایحه ی آن هاست مثلا در بین این شمع ها بوی نعناع، هلو، اسطوخودوس، پرتقال و مریم‌گلی وجود دارد. هرگاه جعبه محصولات اپل را باز کنید دقیقا همین بوها را استشمام خواهید کرد این گفته شرکت سازنده این شمع هاست اما آنچه ما را متعجب می کند این قضیه است که محصولات اپل حتی اگر رایحه گل ها را هم داشته باشد ولی بوی میوه ها از آن ها خارج نمی شود. همچنین اینگونه نیست که هر محصول بوی خاصی داشته باشد. به همین دلیل هنوز نمی شود پذیرفت که بوی این شمع با رایحه اپل برابری می‌کند.

منبع : tuapplemundo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا