Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

کارآمد ترین لامپ های LED جهان توسط فیلیپس در دبی رونمایی شد

کارآمد ترین لامپ های LED جهان در حالی توسط کمپانی فیلیپس در دبی رونمایی شد که این شرکت با همکاری شهرداری دبی توانسته است که طیفی از لامپ‌های ال‌.ای‌.دی را تولید کند که تا ۹۰ درصد مصرف برق را نسبت با لامپ‌های رایج کاهش داده و ۱۵ برابر نیز عمر بیشتری داشته باشد. در ادامه با میهن پست همره شوید.

کارآمد ترین لامپ های LED جهان از آن جهت این روزها مورد توجه دانشمندان حوزه انرژی قرار گرفته است که تولید انرژی در دنیای امروز بسیار پر هزینه و مصرف آن نیز به راحتی انجام می شود بنابراین یکی از مزایای لامپ‌های ال‌ای‌دی، مصرف بسیار پائین انرژی آن ها نسبت به لامپ‌های حبابی و مرسوم است و حالا کمپانی فیلیپس با همکاری شهرداری دبی طیفی از لامپ‌های ال‌.ای‌.دی را تولید کرده که نه تنها تا ۹۰ درصد مصرف برق را نسبت با لامپ‌های رایج کاهش داده حتی ۱۵ برابر نیز به نسبت عمر بیشتری و البته به عنوان کارآمد ترین لامپ های LED جهان نیز تا به امروز در حوزه تولید لامپ های LED ثبت شده است .

بد نیست بدانید که هدف از برنامه ریزی بر روی این پروژه – کارآمد ترین لامپ های LED جهان – در دبی، کمک به تشویق تولید پایدار و بطور خاص، کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی تا سال ۲۰۳۰ است. فیلیپس پیش از این لامپ‌های Hue را ساخته بود که شناخته شده ترین لامپ هوشمند جهان برای نوردهی استادیوم‌ها و شهرهای جهان است.

لامپ ال‌.ای‌.دی جدید این کمپانی فیلیپس ۲۰۰ لومن بر وات است و قصد دارد لامپ بعدی‌ را ۱۰۱ لومن بر وات در حالی تولید کند که این لامپ‌ها در چهار طیف و در رنگ های نور روز سرد و سفید گرم در دسترس قرار بگیرند و البته این لامپ‌ها قرار است تا اواخر سال جاری میلادی ۲۰۱۶ در دبی مورد استفاده قرار بگیرند و از سال آینده نیز در مناطق دیگر جهان به فروش برسد.

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا