گوناگون

رحمتي:اشتباه کردم،بايد با کي‌روش‌حرف مي‌زدم

  مهدي رحمتي در پايان ديدار استقلال و الريان که با نتيجه 3 بر يک به سود آبي‌پوشان خاتمه يافت، عنوان کرد: تيم ما با بازيکنان جوان خود به ميدان رفت و الريان هم مانند ما با بازيکنان جوانش به بازي آمده بود.

وي با ابراز ناراحتي از نتيجه نگرفتن استقلال در اين فصل افزود: در مجموع فصل خوبي نداشتيم. کم و کاستي‌ها از ابتداي فصل زياد بود و ما شرمنده هواداران شديم اما آنها بدانند ما تمام تلاش خودمان را کرديم و تمام بازيکنان با کم‌پولي، مصدوميت‌ها و مشکلاتي که داشتيم با تمام توان زحمت کشيدند.

دروازه‌بان استقلال با بيان اينکه بازيکنان اين تيم در ليگ سيزدهم سختي‌هاي زيادي کشيدند، گفت: با وجود سختي‌ها تمام تلاشمان را کرديم. در بسياري از بازي‌هاي اين فصل با وجود مصدوميت‌ها بازيکنان در ميدان حاضر شدند حتي در اين بازي من مجبور شدم خودم را گرم کنم تا اگر خداي نکرده بازيکني مصدوم شد به ميدان بروم که خوشبختانه اين اتفاق نيفتاد.

رحمتي در پاسخ به اين سوال که پيش از اتمام ليگ صحبت از بازگشت وي به تيم ملي بود  اما چرا اين اتفاق نيفتاد، گفت: هيچ صحبتي براي بازگشت من به تيم ملي نبود. من 77 بازي رسمي براي تيم ملي انجام داده‌ام و در تمام بازي‌ها با جان و دل از دروازه تيم ملي کشورم محافظت کردم. با وجود مصدوميت‌ها و مشکلاتي که داشتم هميشه در خدمت تيم ملي بودم و در يک اردو تصميم گرفتم استراحت کنم.

وي با انتقاد از اينکه صحبت‌هايش اشتباه به گوش کارلوس کي‌روش رسيده اظهار داشت: گفته بودم در يک اردو حضور ندارم اما خبرنگاران عزيز اعلام کردند که رحمتي از تيم ملي خداحافظي کرده است. البته خودم هم اشتباه کردم و بايد همان موقع با کي‌روش صحبت‌ مي‌کردم. اکنون هم براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم در جام جهاني نتايج خوبي بگيريم.

رحمتي به برخي اتفاقات در فدراسيون فوتبال اشاره کرد و گفت: غيبت من در 3 بازي پاياني تيم ملي در مقدماتي جام جهاني به برخي دوستان فدراسيوني هم مربوط مي‌شد. آنها نامه‌هايي از طرف من امضا کرده و به کي‌روش داده بودند. من در يک برنامه زنده تلويزيوني از مردم عذرخواهي کردم.

رحمتي ادامه داد: آخرين نامه‌اي که قرار بود نام من امضا شود به دست من رسيد که از آقاي کفاشيان سوال پرسيدم ماجراي اين نامه چيست، ايشان هم اعلام کردند اين بار اين نامه را به جاي شما امضا نمي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: يکسري دوستان و دست‌هاي پشت پرده در فدراسيون حضور داشتند که نمي‌خواستند من در تيم ملي باشم و به هدف خود نيز رسيدند.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اينکه بهتر نبود با کي‌روش صحبت مي‌کرد، گفت: اشتباه کردم و از ابتدا بايد همين کار را انجام داده و با کي‌روش صحبت مي‌کردم.

رحمتي در پايان در پاسخ به اين سوال که فصل آينده در استقلال مي‌ماند يا نه، عنوان کرد: بايد ببينيم تا فصل بعد زنده هستيم يا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا