گوناگون

رضايت سابه‌يا از مهاجمان آرژانتين

سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين پس از پيروزي پرگل تيمش برابر ترينيداد و توباگو با ابراز رضايت از عملکرد شاگردانش اظهار کرد: من بي‌صبرانه منتظرم که نمايش مهاجمانم در جام جهاني را ببينم. بازيکنان بزرگي در تيم‌مان داريم که اکثر آنها مهاجم هستند.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: با وجود ليونل مسي، سرخيو آگوئرو، گونسالو هيگواين و آنخل دي‌ماريا شما بسيار هيجان‌زده خواهيد بود. نمي‌توانم انکار کنم که من هم همين حس را دارم. هر تماشاگري دوست دارد که عملکرد اين بازيکنان را زماني که آماده هستند ببيند.

سابه‌يا درباره ميزان آمادگي مسي و تاثير نقش او در کسب سومين جام احتمالي آلبي‌سلسته گفت: الان مي‌بينم که مسي در شرايط مناسبي است، خوشحال است و مي‌خواهد کنار همه ما کار کند تا بهترين جام جهاني را تجربه کند.

او اميدوار است در صورت برخورد با برزيل در هر مرحله‌اي، احترام متقابل بين دو کشور وجود داشته باشد: ما از استاندارد بالاي فوتبال برزيل آگاه هستيم. اما آنها هم ارزش فوتبال آرژانتين را مي‌دانند. اين يک تقابل است که ما آن را کاملا در سطح ورزشي نگه مي‌داريم. به عنوان اهالي آرژانتين ما اميدواريم که اين تقابل در همين سطح باقي بماند چرا که با يکديگر برادر هستيم. آرژانتين و برزيل موتورهاي آمريکاي جنوبي هستند. براي بهتر زندگي کردن هم به يکديگر نياز داريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا