گوناگون

هاجسون:آسيب‌ديدگي چمبرلين مرا اذيت مي‌کند

روي هاجسون پس از تساوي تيمش مقابل اکوادور درباره آخرين وضعيت آکسليد چمبرلين که در اين بازي مصدوم شد گفت: آسيب ديدگي چمبرلين من را آزار مي‌دهد. زانوي او در برخورد با بازيکن حريف به طور بدي تا شد. فکر مي‌کنم او فردا از پايش عکس مي‌گيرد و بعد از عکس شرايطش مشخص خواهد شد.

به نقل از ايسنا، جک ويلشر و لوک شاو هم در اين بازي به دليل مصدوميت تعويض شدند. سرمربي انگليس درباره شرايط اين دو بازيگن گفت: چيز خاصي نبود. ما آنها را از زمين خارج کرديم تا مشکلي برايشان ايجاد نشود.

آنتونيو والنسيا و رحيم استرلينگ بعد از برخورد با يکديگر از زمين اخراج شدند. هاجسون در واکنش به اين موضوع گفت: من واقعا ناراحت شدم. ابتدا فکر مي‌کردم که حرکت رحيم خشن بوده اما براي والنسيا ناراحتم که بعد از برخورد آنگونه واکنش نشان داد. رحيم فقط توپ را جلو مي‌برد و خوشحالم که بعد از گرفتن کارت قرمز با وجود حرکات ساير بازيکنان واکنش خاصي نشان نداد.

سرمربي انگليس همچنين گفت: وين روني خيلي خيلي خوب بازي کرد و فکر مي‌کنم که روس بارکلي هم لحظات خوبي در زمين داشت. به نظر من او بايد ياد بگيرد که چه زماني با توپ بچرخد و چه زماني توپ را حفظ کند. اما اين براي بازيکني به سن او کاملا طبيعي است و بايد خوشحال باشد از اين که در نخستين بازي ثابتش، اينقدر زياد در زمين باقي ماند.

هاجسون گفت: در کل به نظر من بازي تدارکاتي خوبي بود. البته از اخراج و مصدوم شدن بازيکنانم ناراحتم. آنها به خوبي دفاع ما را امتحان کردند. البته ما هم مشکلات زيادي براي آنها درست کرديم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال دارد بازيکناني مثل روس بارکلي در ديدار مقابل ايتاليا به طور ثابت بازي کنند، گفت: من آماده‌ام که هر بازيکني را در ابتداي هر بازي به ميدان بفرستم. اما نمي‌توانم پاسخ وسواس شما را با روس بارکلي بدهم. اگر او مي‌خواهد بازيکني که ما انتظار داريم باشد بايد در هنگام چرخش با توپ تصميم بهتري بگيرد. اين يک انتقاد نيست. ما روز گذشته از بازيکناني مثل چمبرلين، فيل جونز، جک ويلشر و ريکي لمبرت نمايش خوبي ديديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا