گوناگون

هر 6 نماينده ايران به فينال راه يافتند

به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، تيم ملي کشتي فرنگي جوانان در روز نخست رقابت هاي کشتي قهرماني آسيا که در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاري است با کسب نتايج عالي صاحب شش فيناليست شد.

نتايج کشتي گيران کشورمان در پايان مرحله مقدماتي به شرح زير است:

در وزن 55 کيلوگرم بهروز ملکي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 10 بر يک اوسکونباي عبدوپاتايف از قرقيزستان را شکست داد وي مرحله نيمه نهايي با نتيجه 10 بر يک از سد دايکي کوباياشي از ژاپن گذشت و به ديدار فينال راه يافت. حريف ملکي در ديدار فينال پونتساگ اردنبيلگ از مغولستان است.

در وزن 60 کيلوگرم علي ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 3 – 2 ميربيک آيناگولوف از قزاقستان را شکست داد وي در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 10 – 3 بيتوسول کيوم از کره جنوبي را مغلوب کرد و به ديدار پاياني رسيد. حريف ارسلان در اين ديدار راويندر از هند است.

در وزن 66 کيلوگرم رامين طاهري در دور نخست با نتيجه 11 – صفر ريوجي آميميا از ژاپن را مغلوب کرد وي در دور دوم با نتيجه 9 – صفر نورجان بک عبدوگانيف از قرقيزستان را پشت سر گذاشت. طاهري در مرحله نيمه نهايي نيز با نتيجه 11- 2 از سد کيونگ دو جونگ از کره جنوبي گذشت و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال کوسرايف اوبلوبرديف از تاجيکستان است.

در وزن 74 کيلوگرم پيام بويري در دور اول با ضربه فني (11- صفر) جانگ چانگ لي از چين را شکست داد وي در دور دوم نيز با نتيجه 8 بر صفر از سد نايوکي هاناياما از ژاپن گذشت. بويري در مرحله نيمه نهايي با شکست 8 بر 7 تامرلان شادوکايف از قزاقستان به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در اين ديدار اسان آسانوف از قرقيزستان است.

در وزن 84 کيلوگرم علي شريفي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 4- صفر آيشان از چين را شکست داد وي در مرحله نيمه نهايي نيز با نتيجه 6 بر صفر محمدعلي شمس الدين اف از ازبکستان را شکست داد و به ديدار فينال رسيد. شريفي در اين ديدار به مصاف ساندپ از هند مي رود.

در وزن 96 کيلوگرم محمد ابراهيمي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 – صفر مانداح ادر از مغولستان را پشت سر گذاشت وي در مرحله نيمه نهايي نيز با ضربه فني (14- 5) کيونگ کيم از کره جنوبي را شکست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف ابراهيمي در ديدار فينال عليم خان سيزديکوف از قزاقستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا