گوناگون

معروف:بازي مقابل تماشاگران برزيلي سخت است

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، سعيد معروف اظهار داشت: دو شکست مقابل ايتاليا از نظر رواني تاثير بدي روي ما گذاشت و در حال حاضر شرايط حساسي را سپري مي کنيم زيرا انتظار داشتيم از اين تيم امتياز بگيريم. همين مسئله کار ما را براي مسابقات بعدي سخت تر کرده است و طبيعي است هر چقدر به امتياز بيشتر احتياج داشته باشيم کار دشوارتري خواهيم داشت.

وي ادامه داد: برد و باخت در ورزش وجود دارد و بازيکنان تيم ملي نيز پس از سال ها حضور در واليبال برد و باخت هاي زيادي ديده اند و تجربه کسب کرده اند. نبايد با يک يا دو باخت خود را ببازيم.

معروف خاطرنشان کرد: مجموعه واليبال کاري کرده است که توقعات بالا برود اما بايد شرايط را به گونه اي کنترل کنيم که از آن در جهت مثبت استفاده کنيم و توقعات به سمت نا به جا و غير منطقي بودن پيش نرود.

وي درباره بازي با برزيل گفت: برزيل ليگ جهاني را خوب آغاز نکرده اما بازي کردن مقابل اين تيم که حمايت شديد 10 هزار تماشاگر را نيز پشت سر خود دارد بسيار دشوار است. اين تيم ده بار قهرمان ليگ جهاني شده است و بازيکنان با تجربه اي دارد.

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران اظهار داشت: برزيل هميشه تيم قدرتمندي است و نمي توانيم بگوييم که به دليل اينکه در چهار مسابقه قبلي خود سه باخت داشته به راحتي مي توانيم اين تيم را شکست دهيم اما ما هم نياز داريم که با امتياز به ايران بازگرديم.

وي گفت: تنها کاري که از دست ما بر مي آيد اين است که با تمام توان براي به دست آوردن امتياز مقابل برزيل به ميدان برويم اما حتي اگر به اين هدف نرسيم هم اتفاق خاصي نيفتاده است زيرا هنوز شش مسابقه خانگي ما باقي مانده است و مي توانيم اين شکست ها را در تهران جبران کنيم.

معروف گفت: تاثيرات باخت به ايتاليا در روحيه بازيکنان مشهود بود و خستگي سفر به برزيل نيز شرايط را بدتر کرد اما تمرينات خوبي که در سائوپائولو داشتيم کمک کرد تا به شرايط خوبي برسيم.

وي خاطرنشان کرد: همين که براي نخستين بار در تاريخ واليبال کشورمان به برزيل آمده ايم تا با اين تيم مسابقه دهيم افتخاري براي ما محسوب مي شود اما اگر بتوانيم امتياز هم کسب کنيم نتيجه اي فوق العاده گرفته ايم.

وي گفت: اگر در اين هفته ايتاليا به لهستان هم امتياز ندهد شرايط ما در جدول بد نيست و مي توانيم با نتايج خوب در بازي هاي بعدي، شانس صعود به مرحله نهايي را حفظ کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا