گوناگون

رفع مشکلات امامزاده سیدحمزه با استفاده از ظرفیت مجلس

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: مشکلات امامزاده سید حمزه با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تبریز رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، رضا رحمانی در جلسه هئیت امنای سید حمزه(ع) تبریز با اشاره به ضرورت رفع مشکلات موجود در سر راه توسعه عمرانی و فرهنگی این محیط مذهبی و مقدس گفت: پیگیری امور این آستانه مقدس جزء اولویت‌هاست و مطمئنا با جدیت تعقیب خواهد شد.

این عضو افتخاری هئیت امنای امامزاده سید حمزه (ع) تبریز از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در زمینه احیا و آبادانی امامزادگان استان تقدیر کرد و گفت: تداوم این اقدامات بدون شک تاثیر بسیار مثبتی در جو فرهنگی استان و رفع آسیب‌های اجتماعی دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این جلسه گفت: در زمینه ساخت و نگهداری بناهای دارای معماری فاخر در تبریز کم‌کاری شده است.

سعید محدث ادامه داد: باید آثار معماری دارای ویژگی‌ها و شرایط تبدیل شدن به نمادهایی از کارایی نظام جمهوری اسلامی در آینده در تبریز ساخته شود.

این عضو هئیت امنای امامزاده سید حمزه تبریز نیز از آمادگی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر برای پیگیری موضوعات این آستانه مقدسه خبر داد و گفت: با تمام توان برای رفع مشکلات این مرکز دینی-فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا