گوناگون

روحانیون لشکر ثارالله کرمان برای مبارزه با گروهک داعش کفن پوش شدند

81200252 5759190

مجمع طلاب و روحانیون رزمنده لشکر 41 ثارالله روز شنبه با انتشار بیانیه ای که تصویری از آن به خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان ارسال شد، اعلام کرد: اگر گروهک تروریست داعش دست از پا خطا کند آنان را اسیر معرکه قتالی خواهیم کرد که خسف بیدای سپاهشان قبل از مدینه در کربلا رقم بخورد.

در این بیانیه آمده است: این روزها که خبرها حکایت از اتحاد دوباره سفیانیان زمانه علیه اسلام ناب و لشکر کشی و حمله آنان به شهر های مختلف عراق دارد ، شنیده ایم که نیت شوم گروهک سلفی ˈداعش ˈمتوجه حمله به اماکن مقدسه نجف و کربلای معلا گشته است، حمله ای که اگر خدای ناکرده رخ بدهد و سلفی های تکفیری دست از پا خطا کنند، بدون تردید ثاراللهیان آنان را اسیر معرکه قتالی خواهند کرد که خسف بیدای سپاهشان قبل از مدینه در بیابان های کربلا رقم بخورد.

در ادامه بیانیه می خوانیم که صرف انتشار این خبر کافی بود تا ما روحانیون و طلاب رزمنده لشکر همیشه پیروز 41 ثارالله بسان روزهای آتش و خون در مصاف با بعثیان یزیدی مسلک در هشت سال دفاع مقدس ، بار دیگر مشتاقانه لباس های جهاد فی سبیل لله را از کوله های رزم خویش بیرون آوریم و در انتظار فرمان نایب حضرت روح الله برای دفاع از کیان دین و حریم آل الله ، لحظه شماری کنیم.

این بیانیه می افزاید: ضمن لبیک به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام می داریم ما ثاراللهیان منتظر اشارت و فرمان هستیم تا بیرق های ˈاین الطالب بدم المقتول بکربلاˈ را در مصاف با یزیدیان زمانه به اهتزاز درآوریم .

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: ما تمام عمرمان را با سرود الهی ˈانی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم ˈمولای دوجهانمان حضرت سید الشهداء علیه السلام نیایش کرده ایم و اینک آماده ایم تا جان ناقابلمان را در پاسداری از حریم و حرمش نثار کنیم.ک/1

7440/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا